Gå til innhold

Formiddagstreff en tirsdag med barn???


Anbefalte innlegg

Skrevet

??? anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen ledige tirsdager desverre, men hva med førstkommende fredag? Se tråden "bli med på låven" c",)

Skrevet

Jeg kan sikkert jeg, hvis jeg får til flere dibbetreff denne høsten:-DD

 

Nei da, blir aldri for mye sosialt for meg:-D

Skrevet

Imorgen kan jeg:-)

 

Og lille rosa også!

Skrevet

Det hadde vært koselig det. Jeg har mange kveldsvakter fremover, så da kan vi jo treffes på vei til jobb. ....fast da blir det jo uten Thyra. Fast imorgen blir vanskelig, fordi jeg er mitt imellom 2 nattevakter. Hvis ikke det har vært suuper rolig på jobb, men den sansynligheten er jo helst liten.

 

Får nå er det på tiden å treffes... deet er i hvertfall sikkert...:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...