Reveenka Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Har ingen ledige tirsdager desverre, men hva med førstkommende fredag? Se tråden "bli med på låven" c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg kan sikkert jeg, hvis jeg får til flere dibbetreff denne høsten:-DD Nei da, blir aldri for mye sosialt for meg:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Imorgen kan jeg:-) Og lille rosa også!
Ronja65 Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Det hadde vært koselig det. Jeg har mange kveldsvakter fremover, så da kan vi jo treffes på vei til jobb. ....fast da blir det jo uten Thyra. Fast imorgen blir vanskelig, fordi jeg er mitt imellom 2 nattevakter. Hvis ikke det har vært suuper rolig på jobb, men den sansynligheten er jo helst liten. Får nå er det på tiden å treffes... deet er i hvertfall sikkert...:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå