DoubleTrouble Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei! Jeg er tvillingmamma til to på 1.5år. Er ganske hektisk hjemme hos oss for tida. Det synes jeg det har vært siden de kom til verden:)))) Nå har de begynt i bhg, mor har begynt på jobb, og far jobber. Jeg er nå sykmeldt fordi jeg er utrolig sliten. Trodde jeg holdt på å tippe over her en dag. Men, nå har vi gjort det store-tror vi da)))))) Vi har nemlig lagt inn bud på en leilighet. Får vite det i morgen om vi får den. Hjelp tenker jeg da. Hva har vi gjort og hvordan skal vi klare dette med to små nurk. Tror jeg holder på å bli gal. Masse tanker i hodet mitt nå. Leiligheten er veldig fin og vi har snakket om å flytte en gang men ikke akkurat nå. Det kom litt brått på dette her. Jeg er jo en perfeksjonist, så nå holdet jeg på å møblere oppi hodet mitt allerede:))) Tenker bare på alt som skal pakkes ned-opp, ryddes på plass, også er det jo jul snart også. Herregud, sier jeg bare. Måtte bare få si dette:)))))
Tommage♀♂ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Håper dere får den da! Travelt å flytte, men akk så deilig når dere er i hus=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå