Gå til innhold

litt blødninger.... hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen for en uke siden, men den kom ikke. i natt og i dag har jeg i perioder hatt en bittelitt blod når jeg har vært på do... har tatt 3 tester i forrige uke, en pos og to neg... Det rare er at jeg har ømme bryster og føler meg skikkelig gravid, håvne ben osv... Hvor vanlig er det med blødninger? Håper jo at jeg er gravid, men har ikke fått kommet meg til legen for å sjekke ennå... Er det mensen som bare plutselig kom en uke for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.hørtes veldig merkelig ut... har ikke anelse jeg. men kanskje det er SA? :( man vet egentli ikke før man drar til legen,men som sagt det er vanlig å blø litt i sv skapet også da. jeg hadde blødninger så sent som i uke 18 med forrige uten at det var noe farlig...man får ekstra med blod i kroppen å det er lett for at blodkar sprenges. spesielt om dere har hatt sex. men lykke til uansett. det går nok bra skal du se. :)

Skrevet

tusen takk, holder meg i ro i dag ihvertfall i morgen er det jo jobb igjen... Skal en tur oppom legen i morgen, kanskje jeg får satt opp en time ganske snart da.... hadde blødninger med forrige mann også men da mente de det var en urinveisinnfeksjon... men man blør ikke derifra da... men men vi får bare vente å se. noen andre som har opplevd det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...