Kakeåndsen Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Sa eldstejenta da jeg la henne i kveld:)
mizz25 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 ÅH,sukk.... Ja,det e så godt å hør.... Det har eldste mi å sagt... =) gammel e ho?
Kakeåndsen Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Hun blir 3 år i november. Et lite sjarmtroll;)
Gjest Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Det er det beste man an høre som mamma tuppa på 2,5 år har sagt det hver kveld i kanskje et år nå og hver gang går jeg ut av rommet hennes med tårer i øynene og klump i halsen. Lurer på når jeg skal slutte å bli rørt av det hehe.. Hvor gammel er din?
mizz25 Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Åh,så lita??? gud ka søtt =) Mi e 7 år,har jo sagt det noen gang da =) Mellomste ble 2 år nettop å han har sagt ælsk dæ,men trur det e fordi at vi har sagt det noen gang te han ;-)
mizz25 Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Man kommer nok bestandi te å bli rørt av det... Den klumpen å de tåran kommer alltid når æ hør de ordan fra mine vakkre små =)
Kakeåndsen Skrevet 21. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2008 Det er første gangen hun har sagt det spontant. Ellers så har det vært fordi jeg eller pappaen har sagt det først. Glad i deg sier hun som regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå