Gå til innhold

Jeg elsker deg, mamma!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa eldstejenta da jeg la henne i kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅH,sukk.... Ja,det e så godt å hør.... Det har eldste mi å sagt... =) gammel e ho?

Skrevet

Hun blir 3 år i november.

 

Et lite sjarmtroll;)

Skrevet

Det er det beste man an høre som mamma :) tuppa på 2,5 år har sagt det hver kveld i kanskje et år nå og hver gang går jeg ut av rommet hennes med tårer i øynene og klump i halsen. Lurer på når jeg skal slutte å bli rørt av det hehe..

Hvor gammel er din?

Skrevet

Åh,så lita??? gud ka søtt =) Mi e 7 år,har jo sagt det noen gang da =) Mellomste ble 2 år nettop å han har sagt ælsk dæ,men trur det e fordi at vi har sagt det noen gang te han ;-)

Skrevet

Man kommer nok bestandi te å bli rørt av det... Den klumpen å de tåran kommer alltid når æ hør de ordan fra mine vakkre små =)

Skrevet

Det er første gangen hun har sagt det spontant. Ellers så har det vært fordi jeg eller pappaen har sagt det først. Glad i deg sier hun som regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...