Gå til innhold

Hvor god kontakt har dere med deres

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

søskenebarn?

Jeg har god kontakt med de, bortsett fra med 1, men han har psykiske problemer, og stenger seg litt ute fra omverden.

Nå kjenner jeg bare til søskenebarnene mine på mammas side, siden jeg ikke har kontakt med pappaen min.

Samboern min har også ganske god kontakt med de fleste søskenebarna, bortsett fra 1 her også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er viktige for meg, men de tar lite initiativ og da gir jeg opp etterhvert. Derfor blir det koselig når vi møtes, men vi holder ikke kontakt utenom det. Synd, synes jeg.

Skrevet

Jeg tror det blir sånn når vi blir litt eldre (nå har vi jo enda foreldrene våre som bindeledd) at det blir jeg som tar initiativ til kontakt og kun jeg. Skal jo ikke undervurdere det andre kjønn, men jeg har kun fettere, og derfor og slik jeg kjenner de nå blir det slik.

Skrevet

Varierande. Har forholdsvis god kontakt med ei kusine på mamma si side og ei på pappa si side, men begge bur eit stykke unna (Oslo og Rosendal, vi bur på Sotra/Bergen), men vi snakkar saman på telefon/mail innimellom og treffer kvarandre nokre gongar i året.

Eine fetteren min på pappa si side bur like ved, så han ser eg innimellom, og sender litt sms med. Dessutan har vi familiemiddag ein torsdag pr mnd, der alle på pappa si side er invitert. Stort sett er det berre eg, søskena mine og fetteren som bur like ved (og ungane hans) som kjem, i tillegg til foreldra og bestemora vår.Dei 4 andre søskenbarna på den sida bur lengre vekke/jobbar mykje om ettermiddag/kveld, så dei ser eg som regel berre i juleselskap...

Skrevet

"god kontakt, og god kontakt".... vil nok ikke kalle det det nei...

har 2 søskenbarn på min fars side som jeg har veldig god kontakt med.....men de resterende 4 er minimalt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...