Gå til innhold

Hemmelig Venn


Vips80

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg leste på babyverden at de har hatt noe som heter hemmelig venn. Dette synes jeg hørtes veldig koselig ut. Det går ut på at en bestemmer seg for et beløp som en skal kjøpe en liten gave for også får en "tildelt" en hemmelig venn som en sender pakke til. På forhånd kan vi si hva vi ønsker oss. Dersom noen er interessert iå prøve dette så kan jeg godt administrere dette. Der hadde de hatt 150 kroner som sum. Hva synes dere er passelig?

 

Da må vi isåfall ha en påmelding hvor en sier om en har gutt/ jente hva en ønsker og evt. størrelse på klær.

 

Navn og adresse kan sendes til meg på mail: [email protected] (husk å skrive profilnavn på bim)

Hvis vi også skriver et hint eller lignende kan vi jo forsøke å gjette hvem gaven er fra. ;)

 

Hadde vært kjekt om folk ville være med, kanskje vi kan gjøre det flere ganger ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenkte egentlig ikke det. Tenkte at hvis flere melder seg på så kan vi kanskje fått tildelt en hemmelig venn innen utgangen av oktober. Vil du være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Men er dette en engangsgreie eller er det tenkt at man skal kjøpe 1 gang i mnd eller?

Dersom det er ment som 1 gang i mnd for eks synes jeg det blir for dyrt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenkte som en engangsgreie. Dersom vi ønsker det kan vi jo gjøre det igjen,men ikke en gang i måneden. Blir det gjort flere ganger med tiden så bestemmer en jo selv om en vil være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo gjort det i forbindelse med jula da:) det hadde jo vært kjempe koselig:) en liten julegave liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt da. Vi pleier å ha det på klubbsiden til jenta mi på 3 år nå og vi tar det litt da og litt da når vi kjenner for det.

 

Kan jo kanskje ta nå i løpet av høsten og blir det en sukse så kan vi jo også ta en julerunde oxå.

 

vi pleier å kjøpe for 100 kr + porto

Kan jo kanskje kjøre påmelding innen 30 september og pakken være sendt innen 15 oktober.

Så kan vi lage en ny tråd med hvem vi og en tråd med øsnker. Så i pakken sender vi med ett lite hinnt om hvem vi kan være.

 

Bare ett lite tips altså.

 

Men jeg er med i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes ut som en god ide...jeg lager en ny tråd som heter : vi som er med på hemmelig venn. Her kan vi skrive litt om oss selv og hva vi ønsker oss. Vi kan jo si 130 kr. hvis det er greit for dere? Det virker veldig koselig dette. :) Håper flere blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil være med må sende meg adressen deres på mailen min og melde seg på tråden som heter vi som er med på hemmelig venn.

Anettelura har byttet nick til vips80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Det er en stund siden jeg har vært inn på denne siden. Har kjøpt hus og pusser opp til de grader, så dette har kommet i glemmeboka. Men er det for sent å bli med på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...