Gå til innhold

Se mamma! Han er skitten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier guttungen og peker på ei mørkhuda dame foran oss i køen. Sier alltid "han" om alle, men vi må visst ta oss en ny prat om at folk kan ha forskjellig hudfarge =) *passe flaut*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det var flaut, ja! Men får vel forutsette at folk har evnen til å se humoren i det når det kommer fra et lite barn.

Skrevet

*knis*

Passet en jente når jeg var au-pair i usa som var fosterbarn i en hvit familie, og hun var en god blanding av meksikansk, afro american og indianer. For å kunne identifisere seg litt med hudfargen sin kjøpte vi en mørk dukke til henne.. Hun tok den, så på oss og sa.. DIRTY! Og gikk for å vaske av dukken.. *kremt*

Skrevet

Oi dæven da hadde jeg blitt flau :-S hørte hun det da?

Tuppa har heldigvis mange forskjellige mennesker i barnehagen så hun er godt vandt med at folk har forskjellig hudfarge og også at noen går med hijab for eks :)

Funksjonshemmede derimot har vi hatt noen pinlige komentarer om *huff*

Skrevet

Ja, han er vel ikke den første som har sagt noe lignende...blei egentlig mest overraska over min egen reaksjon, at jeg blei så flau, istedenfor å bare fortelle han rolig at folk har forskjellig farge på huden =P

Skrevet

Han sa det ganske høyt, men er ikke sikker på om dama var oppmerksom på han(hu stod å betalte) - reagerte i alle fall ikke =P

Skrevet

Hehehe...jenta mi på 3 har faktisk aldri kommentert hudfarge ennå.

Skrevet

Heller ikke funksjonshemming, størrelse ol. Hun omgås så mange forskjellige menesker hver dag at jeg ikke tror hun reagerer på det. MEN, ser hun menn med mye skjegg, da er det julenissen=)

Skrevet

Gutten min blir 4 i desember, så ikke sikkert du slipper unna du heller =P Hehe!

Skrevet

Hehehe, spørs det=) Får håpe jeg slippe!

Skrevet

Lille er så opptatt av hijab om dagen hun, og hver gang hun ser en dame med tørke så roper hun hijaaaaab! hiiijaaaab! Samme om det er en norsk bondekone med skaut eller en burka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...