Gå til innhold

Hva gjør du og babyen om dagene?


ruffina

Anbefalte innlegg

Hvilke aktiviteter/lek gjør dere? Det er kanskje bare meg, men jeg har ofte dårlig samvittighet og tror jeg gjør forlite sammen med gullet mitt. Bærer han ganske mye i løpet av dagen, hvor vi går på oppdagelsesferd mens jeg synger, leser litt i bøker og leker med leker. Han ligger også en del for seg selv å leker enten i vugge, på gulvet eller i vippestol. Han virker fornøyd med det, men jeg får likevel dårlig samvittighet hvis jeg levner han litt for seg selv mens jeg gjør andre ting.Synes det er lettere når pappa kommer av jobb, for da er vi to som kan aktivisere gullet. Er vel ikke slik at vi må være i aktivitet hele tiden, men der har dere meg-dårlig samvittiget, og redd for at jeg ikke gjør det rette eller nok for gullet mitt:-) Noen som kjenner seg igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Nei her er det en del egentrening for å si det slik :-)

Hun trives veldig godt på babygymmen sin og ligger der en god del i løpet av dagen.

Men ellers så koser vi en del (hun er skikkelig kosejente,-))

Vi løfter henne opp mot taket.

Hun liker å trene på å sette seg opp og stå.

Vi synger og danser til all slags musikk.

 

Tja og helt sikkert noe annet som jeg ikke kommer på i farten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår ligger alene med babygymmen og når det blir kjedelig, for det sier han jo ifra om. Så er det litt på fange-hvor vi synger/koser og øver på å stå og sitte for det syns han er kjempe artig. Når det blir litt slitsomt da er det vippestolen sin tur. Og sånn går stort sett dagen- avbrutt med litt soving,spising og en trille tur eller to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...