Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg bare lurte på når jeg kan begynne å ta de kapslene. har hørt at en ikke bør begynne å ta de for tidlig for de kan sette i gang fødsel...noen som vet noe om dette?

jeg er i uke 33 nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg og lurer.. jeg har kjøpt de, og på helsekosten sa de at jeg kunne ta de 3 mnd før termin. Men mener å huske at folk her inne har hørt at man ikke bør begynne før det er tre UKER igjen.. Så jeg er litt usikker.

Skrevet

Jeg fikk ikke "lov" av jordmor å begynne før i uke 37, men har jo lest om mange andre som begynner i uke 30 alt, så vet ikke hva som er riktig.

De har jo ført til masse menssmerter og kynnere, men jeg tviler jo egentlig litt på at de faktisk setter igang fødselen, da...

Jeg ville hørt med jordmor :)

Skrevet

jeg startet den dagen jeg var akkurat 37 fullgåtte uker, altså md 3 uker igjen t termin... har gått på dem i snart en hel uke, men har fremdeles en snuppe sm trives VELDIG godt i magen og ikke ser ut t å komme med d første=) men har tro å at de kan styrke livmoren og være bra for melkeproduksjonen, så er derfor jg tar dm. Men om de funker på å få snuppa ut fortere så blir jeg ikke trist og lei jeg ass.. er nemlig ganske trist og lei av denne kroppen nå...=(

Skrevet

Jeg begynte med de fra uke 30....og de fremskyndet ikke fødselen hos meg hvertfall. Fikk noe kynnere, men ikke spesielt mye. De hjalp heller ikke noe på modning hos meg. Men det jeg tror de hjalp for var at jeg ikke blødde noe særlig under fødselen, og at livmoren trakk seg veldig fort sammen etter fødselen. Men om de leser om kapslene, så står det at de kan bidra til kortere fødsler....og det stemte ikke hos meg! Babyen kom ikke før 15 timer etter at vannet gikk, og det var 1 minutt mellom riene....men nå skal det sies at dette var en igangsatt fødsel også da.

Skrevet

begynte i uke 33 jeg..merker fremdeles ingen endring

ingen rier, kynnere eller mensmurring

Skrevet

takk for alle svar=)

men alle reagerer ulikt på de da ser det ut som=)

jeg skal til jordmor på torsdag tror jeg hører med henne da jeg=)

Skrevet

Jeg har tatt dem i snart 3 måneder jeg;) Har 13 dager igjen til terminen min. Begynte vel i uke 28.

Skrevet

Her har de iallefall ikke satt igang fødselen..

Jeg tar 9 kapsler daglig, og venter i spenning.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...