Gå til innhold

Klær til stor mage:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt en fin tunika eller en kjole til en bursdag uten at det skal koste skjorta... Ikke noe vits i det nå siden jeg bare har igjen 3 uker. Noen som har noen tips? Bor i Oslo... (Har hørt Zara har fått mamma avdeling..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen bra tips, dessverre, men kan fortelle at Zara sin "mamma-avdeling" består av en liten hylle med 3-4 forskjellige klesplagg... Ble veldig skuffa der! Den kule mage har bare svindyre ting, nå på slutten har jeg bare handlet på h&m, der har de stort utvalg og lave priser. Enig i at det er bortkastet å bruke masse penger sånn rett før termin. Men jeg vet ikke hva de har av fint der, det har jeg ikke kikket så nøye etter...

Skrevet

Jeg kjøte en "fest"tunika på vivikes for en tid tilbake som man kan bruke med tights eller tykke strømper til. Den kan brukes etter fødselen også... Den var svart med sølv/strass-pynt under puppene :-)

Skrevet

Oi, den kan jeg sikkert se på. Var akkurat noe sånn jeg tenkte på egentlig. Må prøve å være litt allsidig nå den siste tiden:) Så å finne noe jeg kan bruke etterpå også er jo knall! Må se på Gina også for sikkerhets skyld... Og sef på hm...

Takk jenter!

Skrevet

Gina Tricot har mye fint, løstsittende(som dog blir litt strammere over våre struttende mager=P) og billig=)

Skrevet

forresten så kjøpte jeg en ganske perfekt og fin topp til min store mage da vi skulle i bryllup tidligere, på b-young. den er sateng over brystene og resten er bomull/polyester, og så er d en hempe/ring under brystene på den. finnes i flere farger, rosa, svart, brun, hvit, og med påfuglmønster osv osv...den er løstsittende over magen og med "strikk" nederst, lang, kan ha over rumpa, med ev. svart bukse ell. tights til, og pumps/finsko=)

Skrevet

Så gøy! Da er det jo håp! Gleder meg til en tur ut i morgo:) Ikke så mye som skal til for å glede en høygravid jente... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...