Guri Malla har to små Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg skal gifte meg i Fredrikstad neste år og trenger tips til dyktig frisør! Jeg bor jo i Oslo... Håper noen kan hjelpe
Kondis som en murstein Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Studio Freestyler i Torvbyen og Adam og Eva )
Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 hehe.. er 94 frisørsalonger å velge mellom.. så er mye bra.. selv så går jeg til en venninne av meg.. men hun har ikke holdt på så lenge.. så tipper hun ikke har så mye erfaring på brudefrisyrer enda.. så vil ikke anbefale henne.. Med nede på vidar jacobsen jobber det en som heter therese som er veldig flink.
Guri Malla har to små Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 Så mange ja he he, gjør ikke jobben noe enklere! Kjipt å bare ta en uten å vite noe liksom, ganske viktig dag Hvor ligger Vidar Jacobsen? Jeg har kort hår så blir ikke så mye mikkmakk med håret, kan venninnen din sminke også da?
rosebuketten Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Therese hos Vidar Jacobsen har sluttet! (tror hun har startet for seg selv, men vet ikke hvor) Vidar Jacobsen ligger ikke så langt fra gågata i Fredrikstad. Astrid som jobber hos Vidar Jacobsen er også veldig flink!
Guri Malla har to små Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 He he, nå ble jeg nysgjerrig på Therese... Noen som vet hvor hun har gjort av seg?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 mamman til gullet; Ho har vist flyttet til bak misjonshuset ved Holmen der.. Det er like ved sentrum det også.. kan nok finne ut adressa til deg. Ho er en venninne av svigerinna mi.. kan finne adresse og tlf nr til deg..
Guri Malla har to små Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 Åh tusen takk, da hadde du vært en knupp
Gjest Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 jeg er en knupp! hehe;) Svigerinna mi jobber til 17, så jeg ringer hun etter jobb. Så legger jeg det ut her etterpå
Gjest Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Tror therese sminker også hvis jeg ikke husker feil.. så du spurte om det lenger opp;)
Guri Malla har to små Skrevet 22. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. september 2008 Tusen tusen takk for hjelp, gleder meg til å snakke med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå