Mille** Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 http://www.boligpartner.no/ferdighus/Herskapelig/Sagatun/ )
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Fin planløsning, kanskje litt kjedelig eksteriør.
Poteto Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 veldi flott men måvell vre dyrt? hva ligg prisen sånn ca på?
Kondis som en murstein Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Fint hus ) Hadde tatt bort veggen mellom kjøkken og spisestue og tatt bort døra inn til vaskerommet fra kjøkkenet. Har hatt det selv og ville mye heller ha mer benke/skuffe/skapplass på kjøkkenet enn dør inn til vaskerommet )
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Skal dere bygge? ) Flott hus - så ut som en veldig bra planløsning. Er i en helt annen stil enn vi skal bygge, men jeg likte huset godt likevel;o)
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 Vi drømmer om å bygge ja, håper vi får tomt til neste år. Jeg ville også ha fjernet veggen fra spisestua og inn til stua og ikke hatt to bad oppe. Ville heller ikke hatt dør fra kjøkken til vaskerom, heller hatt mer kjøkkeninnredning på den veggen. Aner ikke hva det ville kostet. ;o)
Gjest Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Kjempe fint hus bra planløsning, men jeg synes kanskje det er litt lite med bare 3 soverom!? så det gikk ann å få 4 men da får man jo ikke loftstue..
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2008 Vi trenger bare 3 soverom. Kan jo evt ha en sovesofa på loftstua. )
bompitrollet Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 ville bytta rundt på noe oppe, slippe og gå gjennom garderobe for å komme inn på soveromet... ser for meg mye støv...
Vilhaentil! Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Flott hus:) Nå har det seg slik at jeg sitter her med prislisten og leveransebesrivelse foran meg og kan informere om at det koster 2 330 000 kr ferdig oppsatt. Utenom kommer tomt,graving, grunnmur, fliser, parkett, tapet og eventuelle forandringer i leveransebeskrivelsen... Går nok glatt 4 mill der ja.. Har kikket på Boligpartnerhus vi også, men tror nok det blir å tegne ett selv som en byggmester vi kjenner skal sette opp. Håper vi...
Vilhaentil! Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Flott hus:) Nå har det seg slik at jeg sitter her med prislisten og leveransebesrivelse foran meg og kan informere om at det koster 2 330 000 kr ferdig oppsatt. Utenom kommer tomt,graving, grunnmur, fliser, parkett, tapet og eventuelle forandringer i leveransebeskrivelsen... Går nok glatt 4 mill der ja.. Har kikket på Boligpartnerhus vi også, men tror nok det blir å tegne ett selv som en byggmester vi kjenner skal sette opp. Håper vi...
Vilhaentil! Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Oi, hva skjedde nå? Kom visst 2 ganger...
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Vi skal bare ha 3 soverom også;o) Skal ha loftsstue med sovesofa da - men vi har all familie såpass nært at vi egentlig ikke trenger gjesterom;o)
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2008 Har du noen bilder av huset dere skal ha Rutletutt? Begynt å bygge eller? )
Mille** Skrevet 21. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 21. september 2008 Hvis det ikke dukker opp ca en halv mill i løpet av det kommende året er dette også et alternativ: http://www.idehus.no/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=7
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 #17 Skrevet 21. september 2008 Elsker døra inn til vaskerommet utenfra!! Det hadde blit brukt som hovedinngang her tror jeg!!
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 Nei, på begge, he he;o) Er bare i planleggingsfasen enda - eller, vi er vel 99% sikker på hvordan vi vil ha det, er bare noen småjusteringer igjen. Har brukt laaaang tid på å bli enige med oss selv;o) Er ikke et ferdighus, så finnes ikke på nett eller noe heller - men er et funkis-type hus i betong med store glassflater og takterasse og en "boks" på taket med loftsstue og bad + bod. Det blir åpne rom og gallerietasje fra hallen ned til stuen. Blir nok bra når det en gang blir ferdig;o) Har det ikke så travelt i grunn, siden vi har det greit her vi bor nå, men er forsåvidt målet å komme oss inn til Tobias begynner på skolen, så han slipper å bytte skole.
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2008 #19 Skrevet 21. september 2008 Hmmm...kommer bare opp at jeg må logge inn for å se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå