Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 ...her inne på 2tri, for nå spretter jeg elegant over til 3 tri! Håper å se dere alle der!
Maya_1 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Lykke til videre! Jeg henger her inne én dag til
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Gratulerer så mye med fullgått 2.trimester ) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester!!! Spretter etter om 3+5!!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 åååå det er så skummelt når noen skriver " da vil jeg bare takke for meg......" jeg tenker jo det værste når jeg leser det. men det var bra du skal inn på 3., jeg kommer etter på torsdag så da sees vi:-)) lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå