Gå til innhold

Da vil jeg bare takke for meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...her inne på 2tri, for nå spretter jeg elegant over til 3 tri! :)

Håper å se dere alle der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til videre! :)

Jeg henger her inne én dag til :P

Skrevet

Gratulerer så mye med fullgått 2.trimester :o) Ønsker deg masse lykke til i 3.trimester!!! Spretter etter om 3+5!!

Skrevet

åååå det er så skummelt når noen skriver " da vil jeg bare takke for meg......" jeg tenker jo det værste når jeg leser det.

 

men det var bra du skal inn på 3., jeg kommer etter på torsdag så da sees vi:-)) lykke til videre

Skrevet

lykke til vidre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...