Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Det sto at hvis en har munnsår - så skal en ta litt ørevoks å smøre på. Da er munnsåret borte over natten. Fyttirakkeren.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Høres kanskje ekkelt ut, men er du plaget med munnsår så kan det være så ekkelt det vil bare det virker.............jeg fikk beskjed av legen å tisse på hendene mine (eksem)! Ikke særlig hyggelig det heller, men det hjalp;-)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ho-ho, den ene overgår den andre på denne tråden! Ikke dårlig! Rare tips dere har gitt, he-he! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Om du har øreværk så skal du tisse å¨en bommulsdott og putte den i øret! Har aldri prøvd, men kjenner noen som har gjort dette hver gang et av barna har hatt øreværk!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Huff, dette trikset brukte mamma på meg i mange år! Kan umulig tro at det er bra, urin danner jo bakterier når det er lenge nok i oksygen. Det er riktignok helt rent i det det tisses ut, men ikke lenge etterpå. Mine barn skal IKKE få "kurert" øreverkt på denne måten i allefall.. Usj!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Og de fleste medisiner er laget av nettopp bakterier og sopp!! Bare søk litt på hva penicillin inneholder du.. Bedre å bruke et råd som faktisk fungerer og er gratis, fremfor masse styr til lege-penger, medisin-penger, bivirkninger- plager. Min mor nektet å bruke det trikset på broren min da vi var på hyttetur og sa at han fikk vente til vi kom oss til legen. Trommehinnahans sprakk etter 5 dager og da bar det rett til legevakta gitt. Når jeg fikk ørevondt, så fixa bestemor det. Ble fin igjen etter 2 dager..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Dette med ørevoks gjelder jo ikke bare munnsår men sår generelt. Ta ørevoks på såret og det er i orden på en to tre. Det er vel kanskje derfor vi har ørevoks i ørene fordi det ikke er bra å ha langvarige sår der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå