Gå til innhold

Æsj, leste akkurat i et ukeblad- ekkelt tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sto at hvis en har munnsår - så skal en ta litt ørevoks å smøre på. Da er munnsåret borte over natten.

Fyttirakkeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kanskje ekkelt ut, men er du plaget med munnsår så kan det være så ekkelt det vil bare det virker.............jeg fikk beskjed av legen å tisse på hendene mine (eksem)! Ikke særlig hyggelig det heller, men det hjalp;-)

Skrevet

Ho-ho, den ene overgår den andre på denne tråden! Ikke dårlig! Rare tips dere har gitt, he-he! :-)

Skrevet

Om du har øreværk så skal du tisse å¨en bommulsdott og putte den i øret!

Har aldri prøvd, men kjenner noen som har gjort dette hver gang et av barna har hatt øreværk!

Skrevet

Huff, dette trikset brukte mamma på meg i mange år! Kan umulig tro at det er bra, urin danner jo bakterier når det er lenge nok i oksygen. Det er riktignok helt rent i det det tisses ut, men ikke lenge etterpå. Mine barn skal IKKE få "kurert" øreverkt på denne måten i allefall.. Usj!

Skrevet

Og de fleste medisiner er laget av nettopp bakterier og sopp!!

Bare søk litt på hva penicillin inneholder du..

Bedre å bruke et råd som faktisk fungerer og er gratis, fremfor masse styr til lege-penger, medisin-penger, bivirkninger- plager.

Min mor nektet å bruke det trikset på broren min da vi var på hyttetur og sa at han fikk vente til vi kom oss til legen. Trommehinnahans sprakk etter 5 dager og da bar det rett til legevakta gitt.

Når jeg fikk ørevondt, så fixa bestemor det. Ble fin igjen etter 2 dager..

Skrevet

Dette med ørevoks gjelder jo ikke bare munnsår men sår generelt. Ta ørevoks på såret og det er i orden på en to tre. Det er vel kanskje derfor vi har ørevoks i ørene fordi det ikke er bra å ha langvarige sår der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...