Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Er forholdsvis ny her. Ble litt hekta i dag, men det tar jo helt av.... Er dette normalt... eller er agressiviteten litt ekstra i dag? Er det slik hver søndag?
You can call me Dårris Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg er vel kanskje ikke aktiv nok til å uttale meg så veldig mye, men du kan vel si at det er mye hormoner i omløp her.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Anonymsiden er felles for BiM og DiB (Dinbaby.com). Og ja, anonymsiden er som en krangleside, du kan ikke regne med å få noen seriøse svar her, selv om du stiller et ordentlig spørsmål, det er hvertfall svært sjelden. Da må du heller spørre på en av de spesifike debattene som omhandler det du lurer på, eller på skravlesiden, litt mindre sinte folk der...
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg mener at jeg ikke er den eneste som prøver å gi seriøse svar her. Men enkelte ganger kan det seriøse drukne litt i kakofonien. Litt humor innimellom har vi alle godt av. Men i kveld var det mange hissige her, ja. Velkommen hit! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå