Gjest Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Der tror jeg det er mange som lyger når de gir svar. At bare 10% prøvesmaker smågodt før de kjøper har jeg ingen tro på.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Nei tror du det er mer?? Det er jo bare folk over 20 år de har spurt.. Har vel sluttet med slik da??
Gjest Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg jobba på butikk en liten stund, og det var skummelt mange som spiste av smågodtet. Og de fleste var voksne/godt voksne.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 det hender jeg gjør det, vist de har fått noe nytt, eller noe jeg ikke er sikker på om jeg liker...hehe:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Æsj.. Liker ikke å kjøpe små godt jeg. Gjør det så og si som aldri. Synes det er veldig uhygienisk når alle går og tar på de samme skjeene, og de ligger og slenger over alt og er borti alt, og folk tar med hender oppi boksene.. Nei æsj.. Takke meg til det som er innpakket.. Så en gang i en kiosk at en mann som jobbet der skulle fylle på nytt i boksene. Ingen av boksene var jo tomme, så det vil jo si at noe av godtet blir gammelt på bunnen. Og han stappet og trykte nedi når han fylte på, han skulle på død og liv tydeligvis ha plass til alt. Han spiste også litt selv, noe datt ved siden av, men til slutt var alle bokser fylt til randen med gnurt smågodt. Det hjalp ikke på skeptiske meg..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Har heller ikke noe tro på det tallet. De har kanskje bare spurt eldre damer med stokk eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå