Gå til innhold

Trenger gode og varme ulltøfler til vintern...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det strikker du selv også tover du de. :D

Skrevet

Uff, jeg klarer ikke å strikke tøfler tror jeg...

Men kanskje det er lettere enn jeg tror??

Må kanskje sy på skinnsåle da? Kan vel bli forferdelig glatt på laminaten..

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har vært inne på tanken på å strikke og tove til hele familien, men i har parkett, malte gulv og linoleums gulv. Ser for meg kuler i hodet både hos klønemamma og lekne smågutter.

I fjor fikk eldstemann Rhode-tøfler i ull med gummisåle. De ble litt svette igjen.

Skrevet

du får kjøpt såler i mange garnbutikker som du bare syr på under. har ikke gjort det på våres, og lille skøyter rundt på laminaten her. hehehe.

Skrevet

Har du noen oppskrift på tøfler da?

Er vveerdt ett forsøk... Hvis jeg ikke klarer kan jeg kanskje få mamma til å hjelpe meg.. hehe..

Men man kan jo sy på skinnsåle under så er skliproblemet løst..

Skrevet

weerdt = verdt... haha

Skrevet

Jeg tror jeg skal kjøpe fritidsgarn i morgen, jeg. Men tror jeg skal kikke etter sånn plastdutter som det er på ulvangsokkene.

Man kan jo forøvrig bruke ulvangsokker, da...

Skrevet

hehe, har akkurat strikket til både meg, lille og fanten her..

Gå i en strikkeforretning og be om oppskriftshefte for tovede ting. Gjerne fra sandnesgarn. Bla gjennom og finn en oppskrift du liker. Heftet mitt ligger desverre igjen på jobb..

Skrevet

Jeg var inne på bloggen din å så.... Såååååååååååååååå søte tøfler.... Er de vanskelige å strikke? Jeg er ikke akkurat superflink.. men litt kan jeg..

Skrevet

Hvorfor sy på såler? er jo bare og ta på sånn gummi som man kan ha på "strømpebuksene til barna når de skal lære og krabbe" hvis du skjønner hva jeg mener:P

Har vi gjort.. og de er jo verdens beste tøfler;)

Skrevet

Ja sånne tuber med antiskli har jeg liggende... Men først må jeg strikke tøfler.. haha

Skrevet

ja antiskli het det ja:P

år jo kjøpt sånne tøfler billig og da hvis man ikke vil strikke selv

Skrevet

Hvor da? skal prøve å strikke men kna hende jeg gir opp.. hehe

Skrevet

Veit mange "aktivitetssentre" og sånn selger det, og nå før jul er det nok en del "marked" som har det i bodene sine..

Du kan jo sjekke opp om det er noen aktivitetssentre i nærheten av der du bor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...