sofie85 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Meg og sambo prøver å bli gravide, men har enda ikke klaffet. Her for noen dager siden begynte jeg å få så vondt i venstre side, nede ved eggleder. Dette er smerter som kommer som kramper, for også vondt når jeg tisser og har sex. Idag oppdaget jeg at puppene hadde hovnet opp og var ømme.. Hva kan dette være? HJELP!!!!!
maimora Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Nå har jeg akkurat lest et innlegg som heter tips på bli gravid siden, der står det noen tegn på at du er gravid hvis sånn og sånn. Du kan gå inn der å se. De tegnene du beskriver står der:)
sofie85 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Åh, takk miamora:) Ble både glad og redd på en gang nå!!! skal lese litt der jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå