Gå til innhold

HJELP jeg har vondt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og sambo prøver å bli gravide, men har enda ikke klaffet.

Her for noen dager siden begynte jeg å få så vondt i venstre side, nede ved eggleder. Dette er smerter som kommer som kramper, for også vondt når jeg tisser og har sex. Idag oppdaget jeg at puppene hadde hovnet opp og var ømme.. Hva kan dette være? HJELP!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg akkurat lest et innlegg som heter tips på bli gravid siden, der står det noen tegn på at du er gravid hvis sånn og sånn. Du kan gå inn der å se. De tegnene du beskriver står der:)

Skrevet

Åh, takk miamora:)

Ble både glad og redd på en gang nå!!! skal lese litt der jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...