(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Begynner å tro at dere ikke vil ha meg med!!!! Helvete heller, Palin kopien bør få komme på krangletreff!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det kommer nok skal du se;-)
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Møtes først på på Chaplin kebab for en saftig matbit før dere tar veien til Sir Winston for litt drikke. For å øke den gode stemningen driver dere med litt pub/barhopping og tar turen til The Scotsman hvor dere blir til det stenger.
danieI Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 jeg blir med hvis det blir på bohemen
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Hadde gjort seg med en hane i hurven... Hadde ikke det vært noe da daniel?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 hm.. daniel med og uten punktum. forøvrig har jeg vært på bohemen så mange ganger at det gjør vondt i lsk-sjela mi.. så en gang fra eller til med deg daniel gjør ingen ting. jeg har sittet der med lsk genser og blitt kastet peanutter på i et par timer før kamp, så det går nok bra...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2008 sikle pssj, ta på deg tutu'en din du og bli med!!! har faktisk holdt ut en hel kveld på scotsman.. en gang.. hahahaha.
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Neh, jeg hadde bare ødelagt en ellers god stemning gitt. Dessuten kan jeg jo ikke bli sett med folk som frekventerer steder som Scotsman:p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2008 hahahahahahha! hahahhahahaha! Frekventerer du lzm...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. september 2008 mmm..det er fordi hver gang jeg er der så er du der også! høh!
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Æsj, aldri! Jeg blir redd bare jeg går forbi det stedet. Bare jeg beveger meg i den ekle delen av Karl Johan generelt. Jeg blir kvalm av å se navnet bare.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2008 åh, men jeg liker litt sånne brune steder jeg da.. brune-brune..ikke hip-brune som enkelte steder har blitt nå om dagen. Den bak slottsparken feks.. *glemte navnet* den skotske mannen er derimot bare ekkel, med 1000 gamle gubber som håper på å få natt hos unge thailandske jenter..
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Fint jeg ikke er thailandsk da i hvert fall. Ja, men det er jo til å skjønne... At du liker slike brune-brune barer. Slike jeg forakter. Jeg bare tenker med skrekk og gru hvor forferdelig malplassert jeg hadde følt meg på et slikt treff. Ikke minst - jeg kommer da for faen ikke inn noen steder, nesten.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. september 2008 Åh, men gi deg daaah jentekjæresten min. Du hadde kommet inn med meg vettu. *ler høyt* Det var mange forskjellige aldersgrupper og folk på sist krangletreff. Jeg tror du hadde sklidd rett inn.
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 Du kjenner sannelig ikke meg og alle fordommene mine. Jeg har forsøkt å dra på hyttetur med noen fra UTKANT Norge en gang - sånn harry rånested. Det gikk til helvete og hjem. Da tiltross for at jeg kjente to av de som var med godt (de eneste normale....) Så krangletreff med alle de wacksa her inne? I don't think so... Kommet inn med deg??? Tror ikke jeg kommer inn med noen på en brun pub. Selv ikke jentekjæresten min.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. september 2008 jeg ler!! utkantnorge du lzm! eller jo, jeg bor jo i utkanten men jeg er en by-jente i hjertet mitt! *ler* krangledamene er de fineste av alle damene vettu. ;p *gleder seg til å ha med jentekjæresten i rosa tutu på brun pøbb*
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 Ja, men det er mange utkantfolk her. Skumle greier, dårlige erfaringer, minner og alt det der. Gjør det ikke igjen. Jeg kler dessuten ikke rosa, og brun pub har jeg vært på en gang for mye. Dårlige minner der også forresten.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 21. september 2008 ok, men hvitt funker for meg det også asso!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. september 2008 #22 Skrevet 21. september 2008 Du hadde ihvertfall aldri villet truffet meg vet jeg;-) Drammensberta som ser ut som en lærer du hadde på ungdomsskolen (hva jeg husker)! HAHA!!
Gjest Siklerotte Skrevet 21. september 2008 #23 Skrevet 21. september 2008 Ugh ja, Drammensberte!!!! Får jo helt fnatt... Du er jo en Buskeudbabe.... Nei, ikke ungdomsskolen - VIDEREGÅENDE!!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. september 2008 #24 Skrevet 21. september 2008 Ahhh, bomma litt da... Buskerudbabe?? Haha.. Er vel ikke det verste jeg har blitt kalt oppigjennom tidene det igrunn, men man vet jo aldri hvilke begrunnelser som ligger bak dine uttalelser... *kremt*
Dronningen! Skrevet 22. september 2008 #25 Skrevet 22. september 2008 Slutt å mas a stinky... Det kommer info i løpet av uken. Jeg har bare hatt tankene mine litt andre steder denne helgen:o( Er det ok med samme spisested som sist? (Bare svar "Ja eller nei" da slipper vi alle de anonyme i trappa:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå