Gå til innhold

noen spm om hemoroider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri hatt det før, men etter fødselen har jeg vært sår og øm nedentil. trodde først det var på grunn av stingene men nå har de grodd (8 uker siden) å det gjør så vondt når jeg må gjøre nr 2. er dette hemoroider. å vil det synes om jeg har det i såffal?? har ikke fått sett meg nedentil på en stund for jeg er ute på reise, men kunne ikke se noe spesiellt sist jeg så etter. har ikke hatt sex etter fødselen i frykt for at det skal gjøre kjempevondt.. noen som har erfaringer med det???

en annen ting.. om jeg har det og vil bli kvitt det, må jeg til lege først eller kan jeg kjøpe salve reseptfritt på apoteket..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer også litt blod på pqapiret når jeg tørker meg...

Skrevet

Man kan ha både utvendige og innvendige hemmoroider så det kan være innvendige du har... Det er jo veldig vanlig etter fødsel, jeg har hatt det med alle mine tre... Det finnes en salve som heter sheriproct som du kan bruke både innvendig (følger med en slags tut som man setter på tuben :-) og utvendig. Men det beste er stikkpiller av samme merke i tillegg til salven, og stikkpillene er på resept (som om folk skulle missbruke de liksom..) Så jeg hadde tatt en tur til legen om det ikke gir seg, men prøv først med salven og sørg for at du ikke er hard i magen på en stund ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...