Gå til innhold

Mallefisk.....Bare en aldri så liten tilbakemelding til deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du være så vennlig å skrive Norsk, tatt i betrakning at det faktisk finnes mennesker her som ikke klarer å tyde noe av det du skriver.

For å komme med en lite tips da, så vet jeg det finnes Norsk kurs rundt om som du sikkert får dekket av staten siden du tydelig er "ikke" helt Norsk..

Dette er skrevet i respekst for våre landsmen av utenlands opprinnelse og som kansje ikke forstår delvis nynorsk blandet med den blandingen som du tydelig er.

Hvor kommer du fra sånn ellers? Fra hvilket land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*urp*...nå får du pepper...garantert! Og det har du bedt om.. Nynorsk er jo norsk da! :D

Skrevet

Og du er tydelegvis ikkje heilt i lodd...

Utfrå det du skriv er eg ikkje det minste i tvil om kven av oss som ville hatt størst utbytte av eit norskkurs...

Skrevet

Stå på Mallefisk. Nynorsk er nydelig.

Snakker en dialekt som er nærmere nynorsk enn bokmål, men vokste dessverre opp i en bokmålskommune.

Det er nydelig!

Skrevet

supha og deepshit, dere er et herlig par! Hvorfor hooker dere ikke bare opp og setter vaksiner på hverandre og sammenligner fordommer og vrangforestillinger?!

Skrevet

Ta deg norskkurs sjøl, du. I teksten din florerer både ortografiske feil og syntaksefeil, .m.m.

Norsklærer

Skrevet

*fnis*

Det fins mange norske kurs, var det eit bestem du syns passa Mallefisken?

Skrevet

Kven trengte norskkurs, sa du, Junkie?;) Hadde nok ikkje vore dumt å ta eit kurs i nynorsk for deg;) Vi som skriv nynorsk, er faktisk like gode i bokmål. Det ventar vi faktisk at dei som brukar bokmål, er i nynorsk også;)

Skrevet

Deep Shit må ha lav EQ. For ikke å snakke om den som begynner på i.

Skrevet

Huff... hadde egentlig tenkt å kommentere hovedinnlegget, men gidder ikke.

Skrevet

Når jeg ser det du skriver så forstår jeg ikke noe. Du viser null respekt for feks ei her inne som kommer fra Russland og 2 stk fra Somalia. Jeg kjenner også 5 stk fra Paksitan og Iran. Du spiller nasjonalist med dine nasjonale holdninger og viser egentlig hvor lite respekt du har for de som har kommet til landet vårt frqa andre land.

Skrevet

supha og deepshit, dere er et herlig par! Hvorfor hooker dere ikke bare opp og setter vaksiner på hverandre og sammenligner fordommer og vrangforestillinger?!

Kan ikke du ta den fillepikken din og pelle deg ut herfra? INGEN liker deg...du kan diskutere vaksiner der de hører hjemme, inni ditt hode!!

Skrevet

Deepshit, du blir bare dummere og dummere...imponerende

Skrevet

Stakkars Deep Shit.. Jeg fatter ikke vitsen hennes..Utrolig.. :) Man må jo bare se hva hun skriver. Er helt utrolig til dobbel moral og syke innspill jo. Æssssjj.

Skrevet

Hun skriver da stort sett utmerket nynorsk.

Det er mer om man kan si om din bokmålsbruk.

Skrevet

Hvis du er norsklærer burde du vite at man ikke skriver sjøl, men selv!?

Skrevet

Faktisk så trur eg ikkje nokon kan vere så dumme som du tilsynelatande er utfrå det du skriv .Sannsynlegvis skriv du dette berre for å provosere.

Sett at du likevel er så blåst skal eg kome med ein kommentar til ditt syn på min manglande respekt for våre nye landsmenn;

På kva måte er det repektfullt å tenke at innvandrarar er så lite begava at dei er ute av stand til å lære seg å forstå begge målføre?

Skrevet

Sjøl er lov å skrive. Akkurat som frem og fram og mye annet. Mye mindre rigid etter siste reform. Sjekk en nylig utgitt av ordbok så vil du se.

Skrevet

Vel supha, nå var det så romslig inni ditt hode, at jeg tror jeg blir der!!!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Skrevet

Hvis du er norsklærer, burde du også vite at det skrives riktig og ikke rigid!

Skrevet

Du veit at rigid er eit ord, ikkje sant?

Skrevet

men da kan jo også dere som skriver nynorsk holde kjeften deres atte og akseptere di som skriver dialekt og mange dialekter e mye enklere og forstå en nynorsken

Skrevet

SÅ SE FOR HELVETE Å SLÅ OPP I ORDBOK HVIS DU IKKE VET HVA RIGID ER DA!

HERREGUD AT DET GÅR AN Å BLI SÅ DUM. GLAD DU IKKE ER EN AV MINE ELEVER.

JEG SKREV RIGID FORDI JEG MENER RIGID!

- HALLO - ER DET NOEN HJEMME I TOPPLOKKET? HADDE IKKE TRODD AT DET VAR MULIG Å SÅ ÅPENLYST VILLE AVSLØRE MANGLENDE OG GRUNNLEGGENDE SPRÅKLIGE KUNNSKAPER.

DAGENS NYE ORD FOR DEG: RIGID, RIGID, RIGID.

SLÅ OPP I ORDBOKA. PÅ TIDE DU LÆRER NOE NYTT.

R-I-G-I-D R-I-G-I-D R-I-G-I-D RIGID!

Skrevet

Det er da betydelig forskjell på å skrive et norsk skriftspråk og å skrive et norsk talespråk. Hintet ligger i forstavelsene skrift- og tale-.

Skrevet

Skjønnar ikkje poenget ditt. NYNORSK ER INGEN DIALEKT. Sånn no er det sikkert ingen som kjem med det argumentet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...