Gå til innhold

Stikking nedentil...som et lynnedslag! Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer når jeg står/går mest...er i uke 38-1. Er det modning. Føler at hodet liksom er rett på innsiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er modning :) helt ufarlig å veldig ubehaglig :)

Lykke til med siste ukene :)

Skrevet

har også lurt på dette, kan være J'''vli vondt til tider og d der!! men er d modning altså=) nå skal jeg ta d med litt mer "mot" neste gang jeg kjenner d da;)

Skrevet

hvor lenge varer det da...(frem til fødsel )og vil det si at fra det begynner at man er moden ...og modnes mer og mer ....eller???

Har hatt det i ca 2-3 uker jeg ...og er i uke 39 nå.

Skrevet

lurer på d samme som lillegulletvårt=) jeg!!

Skrevet

hva mener dere med modning? Er det bare at livmora vokser i takt med barnet, eller er det noe annet?

Skrevet

Jeg søkte litt på dette og det virker som om det handler om at livmorhalsen blir kortere og mykere samtidig som den sakte men sikkert begynner å åpne seg. Dette kan føre til prematur fødsel, men det er ikke vanlig. Det virker som det er individuelt hvor lenge man har det, men ofte fra rundt uke 30.

Noen som vet noe annet om dette?

Skrevet

ser ut som det ikke bare er meg iallfall...skal høre med jordmor imårra! Babyen kommer nok ut tilslutt likevel:) La det skje!!!!!

Skrevet

Jeg har også samme stikking. Spurte legen idag, og han mente det var en type kynnere, altså modning. Er i uke 32+5 nå og har hatt det i noen få uker nå. Hadde samme type smerte i forrige svangerskap, men er oftere og sterkere denne gangen. Men legen mente det absolutt ikke var noe å bekymre seg for så lenge det er liv i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...