en av hver! Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Kommer når jeg står/går mest...er i uke 38-1. Er det modning. Føler at hodet liksom er rett på innsiden!
fnat Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det er modning helt ufarlig å veldig ubehaglig Lykke til med siste ukene
babygullz <3 vilde Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 har også lurt på dette, kan være J'''vli vondt til tider og d der!! men er d modning altså=) nå skal jeg ta d med litt mer "mot" neste gang jeg kjenner d da;)
lillegulletvårt=) Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 hvor lenge varer det da...(frem til fødsel )og vil det si at fra det begynner at man er moden ...og modnes mer og mer ....eller??? Har hatt det i ca 2-3 uker jeg ...og er i uke 39 nå.
babygullz <3 vilde Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 lurer på d samme som lillegulletvårt=) jeg!!
Frøken Svingtrapp Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 hva mener dere med modning? Er det bare at livmora vokser i takt med barnet, eller er det noe annet?
Frøken Svingtrapp Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Jeg søkte litt på dette og det virker som om det handler om at livmorhalsen blir kortere og mykere samtidig som den sakte men sikkert begynner å åpne seg. Dette kan føre til prematur fødsel, men det er ikke vanlig. Det virker som det er individuelt hvor lenge man har det, men ofte fra rundt uke 30. Noen som vet noe annet om dette?
en av hver! Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 ser ut som det ikke bare er meg iallfall...skal høre med jordmor imårra! Babyen kommer nok ut tilslutt likevel:) La det skje!!!!!
Mai-baby Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Jeg har også samme stikking. Spurte legen idag, og han mente det var en type kynnere, altså modning. Er i uke 32+5 nå og har hatt det i noen få uker nå. Hadde samme type smerte i forrige svangerskap, men er oftere og sterkere denne gangen. Men legen mente det absolutt ikke var noe å bekymre seg for så lenge det er liv i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå