Gå til innhold

(S)TinkerBelle <3

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hver jævla - understrek JÆVLA gang jeg ser et menneske med sånn panneluggaktigsveis som du har (i hvert fall i følge bildene på bloggen din har...) Så tenker jeg på deg. Du har blitt et vandrende spøkelse i hodet mitt som dukker opp hver gang jeg ser et menneske med denne sveisen. Og det er som regel en gang hver dag, minst. Egentlig er du med meg hele tiden. Så nå er det på tide at du bytter sveis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahhhahaha! omg, hvor bor du som ser så mange med sånn sveis? Det finnes da ikke så mange?!! Knis. Eller i rockabillymiljøet gjør det kanskje det men... Jeg liker å spøke i tankene dine! moahahahah!

*føler seg smigret*

Gjest Siklerotte
Skrevet

Joda, det er da en god del av dere. Enten oppsøker de meg, eller så oppsøker jeg de - ubevisst. Jeg bor i Oslo, og jeg har tilogmed en med slik sveis i nabolaget mitt. Hun ser jeg nesten alltid på butikken. Eller, jeg ser deg i henne på butikken. Skulle tro jeg var besatt.

Skrevet

hehehe. ;p Jeg vurderer å spare ut panneluggen igjen da, men det er fyfadermeg en sånn jobb siden den er lang på midten og kortkort på sidene. Ser for meg klips og spenner i mange måneder!!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Gjør det. Begynner å tro at noe feiler meg siden du alltid er i hodet mitt - konstant. Og jeg tror og håper ikke at det er fordi jeg har en ubeviss forelskelse. Det ville isåfall vært noe nytt. Clips og spenner er bra, kjør på. Evt. kan du bare skinne deg helt.

Skrevet

haha, det er noen år siden jeg var helt skinnet gitt!! ;p

Du er nå søt, som er litt forelsket i meg! hohoho! ;p

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, jeg er faktisk ganske søt. Og du er min første jenteforelskelse. Skal ta deg med på Svanesjøen jeg.

Skrevet

juhhhhuuuu!!! Men bare om du danser i tutu'en din!!! *drømme*

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jaja, selvfølgelig. Alt for å imponere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...