Leola Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Synes det er så stilige. sendte mail til taylor shoes ang dem og han sa at på noen hadde de en tendens til å bli litt slakke i strikken slik at de kan gli ned. Noen som har erfaring?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 gørr! Vet du at føttene dine er rett og at du ikke går på innsiden av foten? isåfall er det sikkelig snasent og se bærtene i byen som går rundt i soggy uggs om vinteren som tråkker over sålen og har halve helen utenfor.. lekkert. hehehehehe. var vel ikke det du spurte om..
Leola Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 he he.. ikke det jeg spurte om nei men er enig. har forøbrig ikke sett det på originale UGGs da, kun på kopier.
wirre;o) Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 jeg hadde ett par UGG når de ble poppis for noen år siden ( må iallefall være fire år siden.. er det noen som bruker sånne ennå) jeg brukte de på sommeren riktignok.. men de var gode de. holdt seg rett også. men jeg skjeiver kanskje ikke så mye på føttene. husk: impregnering på de! ellers får du ikke vasket de rene.
Leola Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 UGG er kjempe in i år ja. dette er ikke den originale UGG da, de er strikket.
wirre;o) Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 der ser du.. jeg må ha falt av lasset det året jeg ble gravid. Kan ikke KK og Jan Thomas høre at jeg bare måååå ha hjelp her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå