Maracuya Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Kom alle nordtrønderske mager, Madam Brix på Steinkjer onsdag kl 18!
AO3 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Skulle gjerne vært der, men igjen, litt langt å dra... Innen jeg kommer meg sørover, er vel treffene over. Når har du termin igjen?
Maracuya Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Er nok noen som fortsetter med treff, var flere forrige gang med termin i januar. Jeg har termin 14. oktober. Artig om det kommer mager i alle faser i kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå