Gå til innhold

Synes det er så rart og vanskelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden vi ble gravid så har besteforeldrene på begge sider mast om å få passe babyen vår.

Alltid komme med historier som hvor moro det blir å ta de med på hytta osv. Eller trilletur osv.

MEN når det kommer til mine foreldre så er de omtrent aldri innom, så vår gutt er desverre ikke trygg på dem. Er veldig skeptisk.

Men min mor maser i en fei om overnatting.... og det er lite aktuelt!

Har prøvd å sagt i fra hvorfor men de kommer aldri på besøk uansett.

Og samboers foreldre er så intense og maser til enhver tid om barnepass og hyttetur, men jeg vil ikke sende han avgårde enda.

Vet ikke om jeg vil det på noen år enda, han er 9 mnd.

Men det virker som de bare sitter å sutrer når vi sier nei... eller overser spm.

Og så maser svigers om å kome på besøk hele tiden og jeg kjenner at vi virkelig trenger litt tid for oss selv de dagene samboer er hjemme i rett tid. Men da er det mas om å komme....

Huff, kjenner jeg blir så sliten av alt dette maset og nå tror stakkars samboer at jeg hater hans foreldre fordi jeg blir så lei.

Jeg og vår lille er ikke klar for å overnatte hos noen andre og han er helle rikke trygg på noen andre enn mamma og pappa...

Det kommer tidnok tid til passing og overnatting.

VEt ikke hva jeg vil med dette men er så lei og frustrert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje kjem det ein dag du blir glad for litt avlastning. Det er jo trass alt betre enn liten interesse.

Sei tydeleg ifrå om at de syns det er for tidleg, men at det kan bli aktuelt seinare. Guten vår var neste to år før han var på overnatting. Vi var ikkje bekvemme med å sende han før.

Skrevet

Vi er veldig klar over at vi kommer til å trenge barnevakt en gang. MEN vi vet også veldig godt at vi må prioritere litt annerledes også nå som vi fikk barn. Jeg vil ikke få barn for så å få besteforeldre til å passe de til enhver tid.

Det er vi som bestemte oss for å få barn og da må vi ta det ansvaret. Men selvfølgelig blir vi vel å trenge barnevakt en gang i blant.

Men besteforeldre bør respektere våre meninger, og avgjørelser.

Skrevet

Han er jo baby ennå. Alt for tidlig for hyttetur uten mor og far.

Hva med å la dem passe ham på kvelden hos dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...