Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg er sååååå pisslei det helvetes mannfolket at jeg tror jeg kommer til å ta livet av han langsomt med ei t-skje.. MAKAN!!! Han oppfører seg som ei hormonell høygravid kjerring og mæler på alt verre enn en politiker som vil ha mer lønn........... Fatter ikke hvordan jeg skal overleve med han et helt jævla år til ( da jeg blir i forholdet grunnet en MEGET lukrativ jobb som er her og hjemmplassen er laaaangt unna) Mannfolk er noe helvetes dritt spesielt når de nærmer seg overgangsalderen, blir halvfeite forlanger å få sex for å forandre oppførsel og ikke gjør det allikevel, mener hele jævla verden skal danse etter deres pipe og at de i all evig fremtid kan ture frem akkurat som de vil uten å sette familien først, for å så plutselig være sjalu på barna for at de får oppmerksomhet, for så å kjefte som en drittunge med skriking og alt fordi HAN har lagt nøkklebne sine på feil sted for så å bruke tre ord på å unnskylde, hvor vær jævla samtale skal handle om hvor fælt han har det som ikke får sine behov dekket og hvor vanskelig eldstemann er som faktisk ikke er vanskelig så lenge man er stabil og positiv med han, også er det hvor sliten han er fordi han jobber såååå hardt og hvor forbanna vanskelig det er å ha hans jobb, det er jo ikke noen vanlig jobb må vite, hvorfor han må kjøre hver gang vi skal på noe hvis ikke så skal han sitte og være den mest motbydelige baksetesjåføren som noen gang eksiterte, for så å plutselig ha et lite øyeblikk jeg er en flott far og tar med barna på tur da er de så snille, men er de slitene, trøtte eller syke så er det jo ikke mulig å vise forståelse for det barn er jo små voksne må man forstå og de SKAL jo forstå hva far trenger at de evt må være stille, hilse pent på alle og helst sitte som tente lys helt til far får lyst til å leke. Fean, er den jobben så jævlig bra????? Kanskje jeg bør stikke før, men jeg trenger jo pengene hvis jeg skal unna, barna har ikke barnehageplass og han har sørget for at jeg ikke har noe, alle mine gamle venner er nå mer hans enn mine, alt jeg har er hans, min familie takler ikke meg fyren, meg eller unga i det hele tatt, dessuten så er dems måte å hjelpe på en middagsinnvitasjon i kvartalet Gratis middag!! woopii... Men hva om han forandrer seg og barna ikke får bli kjent med "normal" far som faktisk er en ganske likanes mann. Selvfølgelig blir det kamp om det neste pluss evt konsekvenser for meg ved et evt nytt forhold,, ( ikek at det frister i det hele tatt) Samt, så har jeg ingen på min side, de er nemlig nødt til å stå på hans side for at han skal hodles mer eller midnre i sjakk, koste hva det koste vil... Jeg har vært ung dum og naiv, men fy fean hva jeg har betalt. Feans rot og helvetes oldemor for å komme seg ut, hadde han bare slått meg så hadde det vært greit å bevise, men han er for smart til det. Hvis han først slår meg engang så sørger han vel for at det blir den siste.. fean for et rot.. SKulle ha hatt mer styrke og visst hvor jeg kunne ha gått, men er for stolt til å tigge folk om hjelp. Dessuten så er jeg ikke en sånn kjempelikanes person som folk kommer overens med så jeg klarer ikke å sjarmere meg til hjelp eller troverdighet eller.. Den klarer jo han å knuse med tre ord.. Jaja, da fikk ejg iallefall det ned så er det vel bare å fortsette i hverdagen og prøve å skjerme barna så godt som mulig, heldigvis skal han reise bort i tre uker så får vi fred..
herethereandeverywhere<3 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Familievernkontoret! Fort som f...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå