maimora Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 På bli gravid siden under tips står det: Dette er nok det sikreste tegnet, men mange får en mens-lignende blødning når egget fester seg. Denne er gjerne svakere enn ellers, ofte bare en dag eller to med litt blodig utflod. Kan også komme av: Vekttap, stress, hormonelle forstyrrelser, rester av hormoner etter p-pillebruk. Når er det norm at egget fester seg? Altså dager etter samleie. Jeg har nemlig hatt svak blødning som blodig utflod men skal ikke ha mensen før om 2 uker ca. Dvs hadde mensen sist, så da tok jeg ikke noen test, så nå fikk jeg litt forhåpninger
Plutselig_gravid Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Da passer det jo veldig bra med tanke på festeblødning. :) Veldig individuelt når egget fester seg etter befruktning. Kan gå noen dager etter samleie hos enkelte. Ta en test om 2 uker du:) Er jo også noen som får "mensen" selv om de er gravide også.
maimora Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Thank you:) Blir 2 laaange uker denne gangen
Frida, med nr 3 i magen Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Egget fester seg normalt 5-7 dager etter eggløsning. Lykke til!!!
gerd Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Egget fester seg ofte på den tiden da man venter mens. Det er dette som ofte er grunnen til at noen mistolker dette som en mensblødning og ikke skjønner at de er gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå