Elin snart mamma til 3 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Heisann jenter. Nå har det seg slik at vi har klart å bli en liten gjeng med mødre på vei som har klart å samle oss en gang i md men på sist treff fant vi ut at hele hurven venter barn i februar Dere som rusler rundt med bolle i ovnen å kanskje har lyst til å være med en tur ut å spise eller rett og slett vil bli kjent med andre som også venter spent kan jeg informere om at vi finnes (lover at ingen av oss biter. I allefall ikke hardt ) Dette forumet er jo så stort så det er ikke alltid så lett og finne fram, men hvis du klikker på BIM-treff her til venstre og finner akershus så er det laget en helt egen skravletråd samt at treffdatoer/steder står der også Jo fler vi er jo mer morro blir det.
Bic&Bac Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Her er direktelink til tråden vi har nå... http://www.barnimagen.com/forum/thread/138682004
Faylinn Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jo flere vi er sammen! Vi har bare møttes to ganger, så ikke vær redd fordi du er ny! Bli med på treff i Lillestrøm 8. oktober! :-)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 hihi kan jo liksom ikke være babyboom bare i februar og ingen i januar eller mars
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 yeeeah menne hvor er dere januar og resten av mars mammaene??
JulieF*Victoria* Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Jeg får dytte den opp!! Sleng dere med andre januar-februar-mars mammaer:) Ingen?
Melis74 Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Februarmamma her også :-) Skal prøve å slenge meg med.
Bic&Bac Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 Bare å slenge dere med på neste treff, på Egon i Lillestrøm onsdag 8. oktober kl 18.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå