Gå til innhold

Turn... eller noe sånt for de små:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sebastian og jeg går på babysvømming hver søndag, men han lille småtten er litt skeptisk til vannet etter at vi har vært borte fra det en god stund. Jeg har derfor lyst til å finne på noe annet som jeg kan gjøre sammen med han, og noen har nevt dans/turn og det høres jo ut som en flott måte å få ut litt energi på og lære litt motorikk.

Er det noen som går på noen sånn type aktivitet og som har noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal starte med turn etter jul.

http://www.aresturn.no/?p=7

Vi tenkte vi skulle starte etter sommeren, men fant ut at det ble litt mye pga bhg start ol.

Benedcite var med meg på danseøvelse forrige søndag. Hun ble helt propell. Nå ligger hun støtt

Vi går fortsatt på babysvømming, Benedicte stortrives i vannet,

Skrevet

Det høres veldig interessant ut, Mia er så glad i dans og musikk at det tror jeg nok vi kunne tenke oss å prøve også. Vet du noe mer om hva det handler om?

Skrevet

Ja dette var kanskje noe:) De har kurs på Lambertseter Gård og det er jo rett borti veien her! Kursene for alder 1-2 år begynner kl 16, så det blir rett etter jobb/barnehage. Ser også at de begynte i uke 37, og nå er det jo snart uke 40........Hm.... Kunne kanskje tatt turen innom og kikket en dag i hvert fall og sett om det var noe artig?:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det men www.sprelllevende.com (ja det skal være 3 l-er!) ser veldig gøy ut. Litt vanskelige tider for foreldre som jobber men kanskje det blir mer praktiske etter-jobb-tid på januar-kurset, da tror jeg i såfall vi skal prøve det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...