Gjest vreim *fødeklar* Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 ja da sitter jeg her å venter og venter.. fikk rier natt til i går og tenkte at nå var det i gang, ventet em stund med å dra til sykehuset, men dro da jeg trodde det hadde startet ordentlig.. kom på sykehuset og riene var der ennå, fikk tatt registrering osv og alt så bra ut.. de sjekket åpningen og det var 2 cm. fikk beskjed om at de skulle sjekke åpningen igjen om 2 timer så jeg tok meg en liten gåtur. etter 2 timer sjekket de meg igjen og ingenting hadde skjedd. så fikk beskjed om at jeg kunne dra hjem å slappe av litt til det skjedde litt mere.. men sånn blei det ikke, etter jeg hadde vært hjemme en stund så stoppet det. kom litt av og til men ikke regelmessig som før.. kom litt blod slim oxo.. noen som vet hva det betyr? sitter her ennå med smerter av og til, håper det skal gå over til å bli som det var. er så skuffet! noen som har noen råd om hvordan jeg kan få fortgang i sakene??
LilleLykkeMor Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg kan ikke gi deg noen råd, men jeg kan gi deg litt støtte :-) Du er tydelig veldig nærme fødsel, og jeg skjønner at du er skuffa når du trodde fødselen var i gang. Mange fødsler starter jo om natta, og du har sikkert vært våken lenge nå. Hva med å prøve å ta en times søvn, evt legge en varm flaske eller noe på ryggen (hjelper litt mot ryggsmerter + lettere å slappe av), da kan du samle krefter og korte ventetiden bitte litt. Og du kommer sikkert ikke til å angre på det hvis det starter opp igjen snart, noe det er stor sannsynlighet for at det gjør! Uansett, lykke til, håper ungen din snart ligger i dine armer istedet for i magen :-D
Gjest vreim *fødeklar* Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 takk for støtten:) det stoppet opp i går kveld så da fikk jeg sove i natt, var ganske godt det, for da hadde jeg ikke sovet på litt over et døgn, men det er alikevel grusomt å vente sånn på at noe skal skje.. ja håper han snart ligger i armene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå