Gå til innhold

Plutselig tilbake...

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Almunecar og jentetur var fnisefantastisk! En hel uke uten menner og barn, bare venninneskravlings, mat, vin og avslapning! Medisin, rett og slett! Huset var utrolig sjarmerende. Flott å bo midt oppi det spanske, ikke noe turistfiksfakserier! Rett og slett herlig! Tror vi har startet en tradisjon. Kanskje det kan bli dibbedametur en gang... Det er plass til 6 i huset.

Pc'n min er reparert og var i orden til jeg kom hjem, og det gjør jo heller ikke noe. Rart å være uten i ukevis!

Er alt bra her eller?

(Forresten så har jeg gått ned 6 kilo!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo på deg!!!

Du 6 kg. ned er ikke noe du nevner i forbifarten i parantes, det burde stå i overskriften...

Grattis, skulle ønske det var meg:o)

Og skulle ønske det var meg som hadde vært på tur til Spania....

Men sånn er det nå engang, selv om det er litt urettferdig, for jeg tar vel ikke feil om jeg sier at det er andre turen din i år?????( bare litt misunnlig altså..)

Fint at pc virker, da kan du jo leke litt med oss, sånn når det passer....

Selv om vi stadig får høre hvor barnslige vi er......

Skrevet

Hehe.. du tar faktisk feil, for det er faktisk tredje turen i år ;-) Men i sommer var jeg i Hellas... Men så er det ca 100 år siden jeg var noe sted før det da...

Jeg vil gjerne leke! Og det er jo fordi dere er så barnlige at jeg vil leke med dere! Tror ikke man er skikkelig voksen før en tør å leike skikkelig, jeg...

Skrevet

Oki, i steden for å ta en tur hvert år, så sparer du opp reisekvoten og slår til med 3 turer på et år:o)) Ja,ja det kan gjøres sånn også...

He he he men fullt 100 år det tror jeg ikke på assa..... for du er jo ikke sååååååååååååååååå gammel;-)

Skrevet

Velkommen hjem igjen tonetroll! Så deilig at du har kost deg og hatt en fnisefantastisk tur - fnisefantastisk var et herlig ord:-D

Høres helt flott ut med tradisjonstur!

Og dæggern - 6 kilo!! Det er jo bare super flinkesen da!!!

Herlig å ha deg tilbake:-)

PS: Jeg trodde det var Hellas denne turen også...........hihihi, ikke lett å holde følge med fartingen din for tiden altså:-D

Skrevet

Velkommen hjem til kulde og regn =)

Du kunne godt tatt med deg litt av sola og varmegradene til oss som fryser og snart ruster opp her ;o)

Skrevet

Jammen godt at du er hjemme igjen, så slipper jeg å være missunterlig:-))))).. Nei da... du fortjener allllleee turene dine... fast neste gang vill jeg ligge i kofferten:-))))))

Så fint at dere hadde en fint tur og grattis med 6 kg.... Er det ketolosekuren du linket om????.

Skrevet

Høres ut som den perfekte avslapningsturen!!!

Og grattis med 6 kg vekk!! Deilig når man ser resultater!

Skrevet

Høres ut som du har hatt det fantastisk fint :-D

Grattis med - 6 kg ! Det er mye........

Skrevet

PPPPPSSSSST! Nå er det 8!

Skrevet

Høres ut som en deilig tur.jentefnisetur er det med beste som fins, med litt vin til så er joalt perfekt.

Og så utrolig flink du har vært da!! 8 kg! Det er imponerende, med ferie og det hele...da går jeg som regel opp da:-)

Gratulerer!

Skrevet

Grattis - du er bare kjempeflink trollet!!!!

Skrevet

Jeg har vel ikke akkurat hatt for vane å komme hjem slankere fra ferie jeg heller... Men nå gjorde jeg det, selv om jeg har kost meg masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...