Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Som avtalt i går så satser vi på å ha et julebord 20 desember! Tid: Avtaler vi bare senere Sted: Hjemme hos Endelig spire Jeg står for å handle inn pinnekjøtt hos slakter, skal sjekke opp i priser når kjøttet er i butikken slik at vi ser hvor mye det blir pr. hode :-) Og så tar alle bare med seg de de vil slukke tørsten med :-) Regner med at vi bare blir hos Endelig Spire hele kvelden! Tror vi kommer til å få det kjempegøy! Men meld dere gjerne på allerede. Jeg er med! Samsyn
Bellen^2 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg er også med! Samsyn Bellen Skal vi lage en liste med ting vi tar med? Tilbehør til pinnekjøttet (poteter/kålrabistappe), dessert ect eller handles alt inn og tilberedes hos Endelig spire? Jeg bidrar i hvert fall gjerne med enten medbragt eller kokkelering der:) Gleder meg!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Klart jeg blir med! Samsyn Bellen Sanasol Jeg er også en gammel pinnekjøtt/stappe-traver, så det er bare å si ifra hva som trengs av kokkehjelp :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 Det beste tror jeg er å lage kålerabistappa "på stedet" hehe, må ha litt sjy og sånt vet du :-) Men å ha noe flere kokker tror jeg kan være lurt :-) Jeg kan stå for selve pinnekjøttet, men trenger helt klart hjelp til dessert, kålerabistappa, osv osv. Er jo ganske mye forberedelser også i form av f.eks potetskrelling hehe. Men om vi f.eks er 2-3 stykker som kan møtes litt tidligere hos Endelig spire så tror jeg vi skal klare å få til alt sammen :-) Dette blir moro!!!
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Jeg får vel skrive meg opp jeg også.... Samsyn Bellen Sanasol Endelig spire Jeg tror dette blir veldig bra. Husk å ta med singstar eller karaoke!!
Millapril Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Så koselig dette blir. Jeg stiller gjerne opp med hjelp der det trengs, bare si i fra! Samsyn Bellen Sanasol Endelig spire Millapril
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hei. Dette gleder jeg meg til. Kan fikse dessert og ta med jeg. Gleder meg til dette. Samsyn Bellen Sanasol Endelig spire Millapril Lykkebarn
smurfen :o) Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Hei! Jeg jobber som vanlig når disse treffene er ( Men jeg vil gjerne komme og være litt før jeg drar på jobb (må dra ca halv ti) Vet ikke om jeg da rekker middagen eller ikke. Men hadde vært veldig kjekt og se dere igjen. Samsyn Bellen Sanasol Endelig spire Millapril Lykkebarn Aprilsmurfen (frem til 21:30)
Solstråle72 Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg må melde meg på med forbehold. Barnehagen tar tidlig juleferie og stenger den 17 des, så vet ikke om vi da allerede har dratt på juleferie. Samsyn Bellen Sanasol Endelig spire Millapril Lykkebarn Aprilsmurfen (frem til 21:30) Linerla72 (kanskje) Viss jeg kan være med er jeg gjerne med å hjelper til også.
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Dytter litt på denne, i tilfelle noen har glemt/ trenger en påminnelse.......
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Jeg vil ikke bli minna på det Jeg er nemlig hos svigers - buhhhhh. Flyet går midt på dagen den 20. des.
Två små trollungar Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Trodde ikke at jeg kunne være med på julebordet, men nå kan det hende at jeg kan komme likevel. Vi vet ikke helt når vi reiser til Sverige enda, men dersom det blir etter den 20. blir jeg gjerne med! Og hjelper selvsagt gjerne til, eller tar med noen dessert...? (Er flinkere til desserter enn norsk julemat!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå