vekt81 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har det noen betydning hvor gammel en er da man får barn ifht kjønn?! Selv har jeg hørt at eldre mannfolk har lettere for å få jenter...Ligger det noe i dette?! Eller får man de barna man er ment å få?Ikke noe man kan gjøre fra eller til... Noen andres synspunkter?!
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Tror det der bare er reinspikka vås.. Har ikke med noe annet enn gener og DNA å gjøre.
Koala *g07* Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg har også hørt at eldre menn får lettere jenter, og yngre menn gutter. Aner ikke hvor mye hold det er i det. Min pappa var godt voksen når jeg kom, samboer var 20 når vi fikk vår sønn. Så her stemmer det jo. Ellers ser jeg egentlig ikke noen sammenheng. Mulig det ligger der fra starten av hva vi skal få. Men det er jo også slik at noen familier får mer gutter og andre jenter.
vekt81 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 Selv tror at man får det man er ment at skal ha...Ikke noe man kan gjøre fra eller til...Men har hørt at man har lettere for å få det samme kjønnet igjen hvis man har to av det samme fra før av,men vet om flere dette ikke har skjedd med!!
Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Godt mulig det er noe i det, jeg vet at noen menn har overvekt av x eller y og derfor får samme kjønn på barna. Kan være at det bli overvekt av jentesædceller med alderen. Du får google litt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 hm,... godt spørsmål! Sambo ble pappa i en alder av 34, til en gutt Exen ble pappa i en alder av 26, til en jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå