Gå til innhold

Trenger råd om den helt idiotiske vennegjengen min!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en venne gjeng med fult av dramatikk akkurat som gode og onde dager nesten.. hehe (en "gossip girl" nettside hadde slått ann, til de grader også!!)

Her er dilemma..

Jeg er bestevenninne med 2 stk, (la oss kalle dem:) Kaja og Cara.. De har vært utrolig konkurerende ang meg.. Og jeg avtalte med Cara i overigår at jeg skulle sove hos henne neste helg for å komme meg litt bort, og i dag så har Cara og Kaja sittet og tatt seg en utepils med noen andre venninner.. Og da hadde seff Cara "fyra opp under" med at jeg skulle til henne i helgen og vi skulle ha det sååå morsomt.. Og Kaja viste ikke om dette, så hun sender altså mld til meg "jeg trodde ting hadde forandret seg litt etter at jeg var på besøk hos deg, men det har det vist ikke".. Da ringer jeg og spørr hva som skjer.. Og hun forteller at Cara har sagt ditt og Cara har sagt datt.. Og jeg sier at jeg godt kan sove hos henne i stede for Cara fordi når jeg skal ha barnefri så vil jeg ha det fult ut (Cara har altså en datter på 1 år).. Så blir vi venner igjen og jeg sier at hun ikke skal si noe til Cara fordi jeg skal si det i morgen (at jeg skal sove hos Kaja istedenfor) og det var greit..

Og jeg var drit forbanna over at dette skal skje hver gang jeg skal nedover til drammen..

Også ringer Cara meg da, kjempe lei seg fordi Stian (eksen hennes) har sovet i senga med Kaja i natt (Kaja har vært veldig betatt av eksen til Cara), og Kaja har sagt til Cara at hun vurderer å dumpe samboren sin for Stian (ja hun bor med kjæresten sin som er borte i noen dager)

Huff.. Dette er altså en av grunnene til at jeg flytta fra drammen for å sleppe all sladringa og dramatikken!!!!

Men da lurer jeg på om jeg kanskje skal ligge over hos Cara.. For jeg regner med at det kommer til å bli full jubel der... hehe..

Huff jeg er så dritt lei!!! Får nesten ikke lyst til å dra nedover.. Selv om jeg trenger å være litt borte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager! Hvor gamle er dere? *ler høyt*

Skrevet

Unnskyld meg, men er veninnene dine 14 år?

Skrevet

Hjelpes... For en fjortisdramatikk.

Tror jeg hadde sett meg om etter noen nye venner egentlig.

Skrevet

for et styr, høres ut som en gjen fjortiser jo.

nr 1 sier du at du skal sove hos en, så ikke bytt fordi en annen blir leiseg, da tjener hun jo på sjalusien sin. og det MÅ jo bli krøl

nr 2 hvorfor sover dere ikke sammen alle tre?

Skrevet

hvor gamle er dere?

Dette er det mest idiotiske jeg har hørt.

Sorry...

Skrevet

..ikke bare i Drammen, du..Ikke bare i Drammen...

Men seriøst, hvor gamle er disse venninnene dine?

Skrevet

Ååå, jeg kjenner jeg blir matt bare av å lese dette...

Jenter er kanskje jenter uansett alder, men dette høres virkelig slitsomt ut.

Skrevet

Det er kanskje greit å sjekke profilen før man svarer sånn?

Jenta er ung, venninnene også...

Sånn er det her vi bor, alltid vært og kommer alltid til å være.

Selv om de ikke er fjortisser...

Skrevet

Hehe.. nei er ikke 14 år men kan godt skjønne at det virker sånn.. haha..

Ja som dere skjønner så flyttet jeg altså derfra.. hehe.. PÅ GRUNN AV DETTA SURRET!!!!

Kan ikke sove sammen alle tre nei.. Cara har altså en datter og bor med besteforeldrene sine.. Cara er 18 år og Kaja er 19 år...

Huff hjelp meg før jeg eksploderer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

joda, men det finnes modne og ikke så modne 21-åringer... men dette synes jeg tok kaka..Herregud, sånn min 7.klassegjeng holdt på ifjor, jo..hehe

men virker jo som om HI synes det er idiotisk selv, er vennenne hennes jeg "slakter", ikke HI

Skrevet

tillab

tuller du? konkurrerer vennene dine om deg? hehe. Gud, jeg skulle ønske jeg hadde en sånn venninnegjeng. Da hadde iallefall dagene gått fort. *ler høyt*

;p

husker jo det var sånn når jeg var 15 men..hmmm!

Skrevet

Sov hos noen andre!

Enkelt og greit!

Eller si fra at sånn kan dere ikke holde på, det er fjortissopplegg fra ende til annen og vi er ikke det lenger!

Det kan jo være de selv ser hvor tåpelig det er dersom du forklarer dem hva de holder på med.

Skrevet

For det første er jo dette skikkelig barnslig. Om dem skal holde på å krangle om deg, så hadde jeg ikke orket å være hos noen av dem. Synes også det er dårlig av deg å love dem begge forskjellige ting bak ryggen på den andre!

Skrevet

haha, herregud for noen fjortiser, kan ikke se at du er noe bedre... dette var virkelig fjortis på høyt nivå

Skrevet

Hehe.. Takk tillab.. :)

Og jeg som skal flytte nedover til drammen igjen til neste år.. Tror kanskje jeg skal revurdere dette.. hehe..

Skrevet

Munnen min klarer ikke å lukke seg......

Skrevet

Stinky; nei, jeg er blitt for gammel. Men HI er en venninne av lillebror, og i de vennegjengene rundt ham er det fremdeles slik.

Jeg gjorde som HI jeg og flytta herfra! Hehe...

Venta med å flytte tilbake til jeg var godt etablert med barn, mann og venner fra andre steder:p rofl.

Skrevet

Hehehe...stakkars deg=) Gi dem grei beskjed om å begynne å oppføre seg som voksne folk. Dette minner meg om veninnesjalusi ala barneskolen...

Skrevet

Du må be dem om å akseptere dine beslutninger, og si at det har ikke noe med at du liker den ene bedre enn den andre. Nå har du lyst til å gjøre det slik, og en annen gang har du lyst til å gjøre det sånn. Når man begynner å bli litt eldre, så innebærer det også å forstå at ens venner også har andre venner. Tipper dette er en ting de kommer til å vokse fra.

Skrevet

Jo, flytt tilbake!

*gleder seg*

Så kan vi ha playdates;) Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...