blond Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Da minsten var baby var jeg mest opptatt av forskjellene mellom dem og det er jeg vel til en viss grad enda. Likevel ser jeg godt at de er temmelig like av utseendet. Av personlighet er de mer ulike enn av utseendet. Men det kommer ikke som noen overraskelse at de har samme foreldre, for å si det slik.
Mille** Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Tja litt. Eldste har min øyenfarge, men farens øyeform, er ganske lik han. Minsten har farens øyenfarge men min øyeform, og er mest lik seg selv. De har likt hår. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 nei de er ulike å både utseende og personlighet..
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Nei de er veldig ulike. Storesøster ligner faktisk både på pappan og meg. Man kan enkelt se hvem som er foreldrene. Hun har fått øyenfargen og kroppsbygning etter pappan. Hun har også fått vår tålmodighet (eller, hun har heller ikke fått tålmodighet), hun er høylydt og skal alltid være i sentrum, og hun er en tro kopi av meg. Tar etter meg i alt! Lillebror ligner egentlig mest på morfaren, en del på meg, og du ville aldri gjettet hvem som er pappan. Han ligner heller ikke på storesøster. Ikke engang når de var spedbarn. Han har fått min øyenfarge, bare mer intens og nydelig! Han har fått min kroppsbygning. Lillebror er tålmodig og rolig, finner seg fort til rette, men er en ramp.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 bortsett fra fargene så er de ikke så like...begger er like meg, men på forskjellige måter...hehe:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 De har samme farger, noen sier også at de ligner på hverandre, men de har ikke samme pappa. Jeg klarer ikke se hvem de ligner på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå