Shabby Cheap Chic Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Når kommer det inn nye varer hos dere da?? Kikker på nettsida hver dag i håp om at noe har kommi inn. hehe...
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jeg vet..... har litt problemer med å koble opp pcen i butikken og hjemme er det umulig å legge ut klær. Må jo sjekke innhold, vaskanv, str o.l. Skal legge ut støvler og sko fra cocomma i dag så kommer det andre i løpet av uken håper jeg:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Hehe, så bra da... Må jo se hva dere har... og er jeg på veien der deres butikk ligger så kommer jeg innom å... Men er ikke så ofte på de kantene:(
Gjest Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Mye fint vet du:) Si fra hvis du planlegger en tur i nærheten så jeg vet jeg er på plass hehehehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 hehe kan alltids si hvem jeg er da vettu.. hvis jeg kommer innom en dag:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå