mamma-for-første-gang Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Er det virkelig et tegn på bekkenløsning dersom man er øm i skambenet og området rundt? Jeg har vært øm i et par dager, og det går liksom aldri helt over. Det gjør ikke direkte vondt, men det er ubehagelig og jeg kjenner det spesielt godt når jeg beveger meg. Er samtidig øm i området rett over navlen, og også der er det et slags konstant ubehag som ikke går over. Trodde først det var kynnere, men i og med at ubehaget varer mer eller mindre hele tiden, så er det vel kanskje noe med bekkenet da.. er snart 27 uker på vei. Noen andre som har det slik?
paula28 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det kan kanskje være bekkenløsning. Jeg har hvertfall smerter i samme område, og legen sier at det er bekkenløsning. Jeg kjenner det spesielt når jeg snur meg i sengen, eller når jeg går ut av bilen f.eks. De smertene du kjenner rundt navlen har ikke jeg opplevd. Kanskje du kan ringe jordmoren din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå