Ronja65 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Du oppdager at du står alene på butikken og vugger beroligende på handlevognen. Din nye flotte parfyme heter GuLp. Det å sove leeeenge er til kl. 07.30. - Hver dusj du får tid til føles som en hel Spa behandling. - Du shopper mer barneklær enn klær til deg selv. - Du løper til barnehyllen i butikken for å se om det er kommet noen nye smaker innenfor babymat. - Du finner smokker OVERALT, veske, lommer, i bh-en, i senga osv…. - Du har akkurat kommet ut døra så oppdager du at du er full av gulp på jakka, men bare børster det bort med hånden. - Utsende ORKER du rett og slett ikke bry deg med lenger. - Du er iherdig opptatt av hvordan babyens avføring ser ut. - Du kommer på deg selv at du har fått tenke en laaaaaaaang tanke uten å ha blitt avbrutt. - Du har med deg barnas ryggsekk i stedet for handveska.. - Du har kalenderen full av planlegging, men det er ikke dine egne hobbies.. - Telefonen ringer ofte - men det er aldri deg de søker... - Er du på restaurant, så fyller du handveska med servietter... All sminken din er borte..... -
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hahahahaha, og denne passer jo om man er både småbarnsmor eller tenåringsmor (ref. Sminken som er borte;-) Sånn er det rett og slett!
Ronja65 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Det der med sminken... Ja det førte jeg på selv.... et stooort problem i dette huset... Men jeg trenger jo ikke tenke på utseendet da:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Fniiiis:-) Her og er det stadig rouge og maskara som er maltraktert! Har gått til innkjøp av egen sminke til frøknene, men jammen er min mer spennende til tider.......dyrt er det også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Ha ha ha ha ha ha ha ha ha, ja det stemmer det....Men håper for egen del at sminken ikke blir borte;-) Siden jeg har gutter mener jeg.....
Gjest Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Hehehehehe ;o) Akk ja,du har så rett så rett.=) Bare det å få til å dusje blir jo en liten prestasjon innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå