Gå til innhold

Skal til Spania på onsd.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere salater osv der??

Mamma og dem har hus der,og hun sier at hun aldri har blitt syk av og spise salat osv.Drikker ikke vannet da.

Men,jeg er jo livredd for og bli syk..

Hva gjør dere andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm lurer litt på om noen ikke er gravide:) Moren din blir ikke syk av å spise salat, men man anbefaler det ikke til gravide pga parasitter (toxo). Skal dere lage salaten selv er det noe helt annet fordi du kan vaske alt av grønsaker godt først. God tur:)

Skrevet

hahahahaha

er ikke gravid ennå,satt ikke på 1pp gitt:(

Men,er ikke farlig og vaske i vannet der nede asså..man skal jo ikke drikke vannet,så tenkte at man får jo i seg litt vann om man vasker salaten hehe.

Joda,jeg er LIVREDD for og få magetrøbbel der nede:(

Skrevet

det går nok helt fint..;) man kan pusse tennene i vannet der da..;) har akkurat vært på mallorca en uke.. pusset tennene i vannet osv..ingen magetrøbbel..;) har spist salat også..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...