Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Spiser dere salater osv der?? Mamma og dem har hus der,og hun sier at hun aldri har blitt syk av og spise salat osv.Drikker ikke vannet da. Men,jeg er jo livredd for og bli syk.. Hva gjør dere andre???
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 hmmmmm lurer litt på om noen ikke er gravide:) Moren din blir ikke syk av å spise salat, men man anbefaler det ikke til gravide pga parasitter (toxo). Skal dere lage salaten selv er det noe helt annet fordi du kan vaske alt av grønsaker godt først. God tur:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 hahahahaha er ikke gravid ennå,satt ikke på 1pp gitt:( Men,er ikke farlig og vaske i vannet der nede asså..man skal jo ikke drikke vannet,så tenkte at man får jo i seg litt vann om man vasker salaten hehe. Joda,jeg er LIVREDD for og få magetrøbbel der nede:(
mai mammaen til to Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 det går nok helt fint.. man kan pusse tennene i vannet der da.. har akkurat vært på mallorca en uke.. pusset tennene i vannet osv..ingen magetrøbbel.. har spist salat også..
Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Hvis du er så redd så vasker du i kjøpe vann da vet du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå