Snuppisa Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg er i min femte uke nå, og blir bare stivere og stivere i hoftene mine (har vært det i et par uker allerede). Merker det ekstra godt hvis jeg sitter en stund og deretter reiser meg opp, men stivheten er der uansett. Jeg hadde vondt i korsryggen i mitt forrige svangerskap, men hadde ikke bekkenlsøning, og slikt som dette har ikke opplevd før Er det flere som har hatt/har lignende problem? Pleier det i tilfelle å bli bedre? Eller verre...?
Lykke X 4 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det kan bli bedre, og det kan bli værre. Jeg vil tro at hormonene allerede kan påvirke kroppen slik at du merker disse smertene. Tror det vil være lurt å passe på å være aktiv. Gå turer mm. om du klarer det. Hvis dette plager deg veldig, synes jeg du skal ta en tur til legen din. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå