Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei. Utrolig hyggelig å se alle sammen igjen i går. Gleder meg til julebordet allerede. Fint om du legger ut datoen Endelig spire for den har jeg allerede glemt. He he...var litt sliten og trøtt i går ja. Ha en fin uke alle sammen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Det kan jeg hjelpe deg med, 20. desember tror jeg det ble! Ellers takk for i går, det ble som vanlig en super kveld. Vi har det jo alltid så gøy, dere er fantastiske jenter :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ja, tusen takk for en super kveld i går! Storkoste meg som jeg alltid gjør sammen med dere! Gleder meg allerede til julebordet :-)
Bellen^2 Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Ja takk for i går:) Superhyggelig som alltid! Er klar for julebord ja:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Tusen takk for atter en superduper kveld sammen med dere jenter... Gleder meg allerede til julebordet!!!!
Millapril Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Takk for en veldig koselig kveld! Alltid like moro å treffe dere igjen! God mat og deilig med litt Crazzberry! Kanskje vi får tak i oppskrift på den drinken til julebordet? Mmm Gleder meg allerede!
Solstråle72 Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Takk for en koselig lørdagskveld med dere. God mat og god drikke i godt lag er alltid moro:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå