blond Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hvordan gjør dere det? Siden eldste er begynt på skolen må vi ta ut fire uker om sommeren hvis vi ikke får hjelp av besteforeldre, men når han blir eldre håper jeg han kan dra på en ukes leir i løpet av sommeren. Ellers blir det vel en uke på høsten. Er ikke sikker på om det er bedre å ta om våren. Det er skoleruten som styrer det. Begge er for små til å være alene hjemme. Blir det vanskeligere å finne passelig tid for ferie når man har fått skoleunger?
Raych Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Vi har jo SFO da... Blir jo ganske fleksibelt da vel??
metaMORfose Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Vi tenker ikke videre over det. Har en skoleunger er det jo sånn det er. Da blir det ferie i skoleferien, og sånn er det. Denne sommeren har vi tatt noe ferie hver for oss, og 14 dager sammen. Jeg er pålagt noe av min ferie på sommeren uansett, siden bhg vår er stengt 14 dager. I denne høstferien skla vi på tur, men ellers har vi vel tatt noen dager fri og så har han vært i sfo resten. Utenom i fjor, da var han med besteforeldre på fjellet. Vesla går i barnehagen og synes ikke noe særlig om ferier ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå