~mamma~ Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Lot to 3.klassinger trille 2 åringen i 10 minutter i dag og det endte med skrubbsår på kinnet og en mor med svart samvittighet. Huff og huff, det var en feilvurdering..
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde ikke sendt mine ut med noen under 12 (de er 5 mnd og 4 år). Dvs, eldste har vert ute på butikken 10 minutter unna med datra til ei venninne. Hun er 9 år og moden/ansvarlig og vant til små. Kunne nok sendt minsta på trilletur med henne.
Fire småtroll Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 he,he, skal ikke se bort fra det hadde endt med skrubbsår om du var med også ;-) Men for å svare på spørsmålet, det kommer ann på både personligheten til trillepiken og alderen på barnet i vogna. Jeg kunne fint latt 4.klassingen i det ene nabohuset her trille min jente på 16 mnd bort på lekeplassen så fikk lekt litt i sandkassa der. Men 4.klassingen i det andre huset hadde ikke fått lov, hun kan knapt gå bort til lekeplassen uten å ende med skrubbsår og brekte armer og bein selv ;-)
Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 tja, 6.klasse? kanskje en moden 5.klasse?men ikke før.. tror jeg tenker 6.klassejeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå