Gå til innhold

Noen novemberbarn som går?


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Det gjør Hedda!! Plutselig så er hun ute å trasker alene vetdu!

Det føles helt fart, lille babyen min;) Men gud sååå stolt jeg er!!

(og masse for meg å passe på...) ;)

 

Da er vell skokjøp neste:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så gøy! flinke hedda!

saras siste skill, er "bare"å klappe ;)

tror hun er langt unnå å gå!

 

gikk hedda av seg selv helt plutselig, eller har dere "trent" litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi går hvis hun holder seg med den ene hånda i noe! Har gjort det et par-tre uker nå. Og jeg er sååå stolt! :)

Ja det er rat, er jo ikke kenge siden hun var en bitteliten baby...

Ellers krabber hun fort som bare det, klatere trapper i en fei (skulle tro hun aldri hadde gjort annet...), klapper masse, vinker og sier mamma :)

Hun er verdens skjønneste! Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla "går" så det suser hvis vis støtter henne i armene, balansen er ikke helt på plass enda. Ellers krabber hun rundt i full fart og reiser seg opp overalt hvor hun kan holde seg fast i noe (vil helst klatre opp på alt mulig). Men jeg regner med at det går en stund før hun har god nok balanse til å gå på egenhånd. Er blitt et litt annet aktivitetsnivå både på barnet og foreldrene nå ja, må jo passe på helt tiden så hun ikke slår seg! Lille frøkna her sier også "mamma", "pappa", "tittei" og "hadet", de blir fort store ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har øvd masse!! Hun går bak en lekebil og plutselig så slipper hun og går et par steg. Hun er flink til å sette seg ned når hun blir for ustø og når det blir litt skummelt. Men et steg lenger hver dag:=))

 

 

Det er utrolig mye å passe på nå ja!! Men alt som skjer og full rulle er morsomt da! Novemberbarna våre har plutselig blitt så store:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår lille går mens han holder seg i ting. han støtter seg i stoler , bord sofaer alt som det går an å støtte seg til:) han har fått en gå vogn som han stabber rundt om i stua. eller han støtter seg vell mest opp etter den.) me har kjøpt sko til han som han bruker litt av og til i barnehagen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benjamin går som bare det. Har øvd seg lenge nå, men nå klarer han å gå over en lang strekning. Han snur seg og går videre. Er kjempemoro, men syns han blir veldig stor når han plutselig stabber rundt her! Har han dårlig tid velger han heller å krabbe. Da senker han hode og krabber i vei! hihi.... ;o) Vi har også en liten gutt som elsker å klatre. Så han er både høyt og lavt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...