Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg var på handel med ei venninne, så kom jeg over en kjempesøt adidas babybadedrakt. Sånn helt vanlig badedrakt som vi også bruker. "Ååå, den var søt" sa jeg. Så sa hun at hun likte ikke slikt på babyer!! Jeg kan ikke se noe galt i det. Vet at de ikke trenger det, det holder jo med bare badebleie men synes ikke det er noe galt om de har på badedrakt. Sånn bikini til babyer synes jeg kanskje er litt drøyt men en badedrakt er da vel helt greit. Hva synes dere? Er snakk om babyer på 9 mnd å rundt der.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 syns det e bedre med badedrakt en bikini jeg altså ikke noe galt i det og di e jo så søt i di små badedraktan
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Jeg syns det er helt greit med enten hel badedrakt eller badebukse. Tuppa her kler av seg, hun var 14 mnd i sommer, og badedrakten var et must, for uten den hadde bleie forsvunnet også.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Helt unødvendig tenker jeg, skjønner ikke helt hvorfor babyer skal kles som små voksne, eller enda værre i like klær som tenåringer går med... Dette stiller i samme klasse, en baby kan bade i badebleie, trenger ikke en våt kald badedrakt oppetter magen.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 eneste grunn til at jeg ville brukt badedrakt på et så lite barn, ville eventuelt være som beskyttelse mot å bli solbrent, i tillegg til solkrem. Men da ville jo en uv-drakt gjort mere nytte...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 HI her. Ja, er enig i at det kanskje er unødvendig. Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe den badedrakten. Men den var jo kjempe søt å jeg ser ikke noe galt i badedrakt på babyer som venninna mi mente. Men unødvendig er det kanskje. I vann er det jo best å ha på så lite klær som mulig.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 helt upraktisk, har en sånn til snuppa, og det var penger rett i do, men den var vedig veldig søt, så kos å kjøpe. skulle den være i stedet for bleie, eller i tilleg? skulle den åles opp over bleia, mot ville protester. uff nei, ikke for vår lille dame det der nei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå