Gå til innhold

Nå MÅ det skje noe snart.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her tredje dagen etter termin, å nå har jeg bare sååå lyst til å møte den lille vennen vår.. :) Var på føden en tur igår pga kraftig hodepine, og det var jo bare sååå mange skjønne babyer der..!! Jeg vil ha min også NÅÅÅ..!!!!! Hadde forøvrig fått svangerskapsforgiftning så nå får jeg i tillegg ikke lov til å gjøre noenting, må bare ta det helt ro.. Og jeg som var rastløs fra før.. :) Noen andre overtidsjenter her som også vil syte litt..?? :=)

Bare lurer på hvor lenge det skal drøye, magen har seget kjempemye siste døgnet, og har konstante mensmurringer. Hadde noen kraftige tak i magen i dag tidlig, men det ble liksom ikke noe mer... Og har hatt flere netter med maserier... Rastløs..? JAAAAA...! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja e enig m dæ,å e rart kor fort lei man bli når man går over termin. hadde min siste termin i går. magen min sønk å før kvær dag som går. å har i tilleg sia i går kveld vært kvalm, hatt luft smerta å både laus å hard mage...så nåkka må nu altså begynne å nærme sæ.men gikk seks daga over m min første...e så spent på om d e gutt eller jente denna gangen

Skrevet

Vel.. Jeg er ikke på overtid enda, men jeg var det sist. Gikk fem dager over da og skjønner følelsen du sitter med! Helt forferdelig å gå sånn og vente! Og ikke minst så går dagene ufattelig treigt..

Men min fødsel starta helt plutselig med to minutter mellom riene, tre timer senere var han ute. Så det kan skje helt plutselig;)

Masse lykke til!!! :) Håper det starter for deg snart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...