Deep Shit Junkie Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 All annen informasjon bør vi egentlig holde oss for god til å bruke. Jeg er skremt over at det legges ut informasjon som vi ikke får høre om på helsestasjonen. Tror dere virkelig at det sitter foreldre her inne på anonymsiden på DiB med mer ekspertise og kunnskap om vaksiner enn hva en helsesøster har? De har tross alt 5 år spesialutdannelse på vaksinasjoner. Denne diskusjonen foreslår jeg at vi legger død nå, så følger vi de anbefalingene som blir gitt av de som kan om vaksiner.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 ehhh... nå har ikke disse helsesøstrene du henviser til utdannelse innen forskning på vaksiner og kritisk tenkning akkurat....
Deep Shit Junkie Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Nå bør vi heller konsentrere oss om å følge de rådene man gir uansett da. Når vi alle spør en helsesøster om råd så er det vel ikke noe sprørsmål om de ikke kan jobben sin om vaksiner. Herregud hvor dumme noen kan være her inne.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Du fornekter deg ikke depp s! Leste på den andre tråden at du etterlyser at det er koselig her inne. Dessuten så jeg at du kaller folk mobbere når de gir seriøse svar som du ikke liker. Likevel kalle du hu over her dum... Er nå det å være hyggelig da? Djiiis...
Deep Shit Junkie Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Unnskyld meg asså. Nå diskuterer vi noe annet her.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Hei deep shit junkie, jeg er en sånn helsesøster du referer til og mine unger forblir uvaksinerte etter at jeg satte meg inn i vaksinespørsmål, jeg kan love deg at vaksiner er og blir skadelig!!!!
guttebassen Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg bryr meg aldri om personene her inne negativt. Men seriøst er du frisk? Er latterlig og lese innlegga dine og dine svar!
guttebassen Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Mente selvfølgelig Deep Shit Junkie!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 nei deep shit er ikke riktig vel bevart. hilsen "hs på nett"
Supha Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Og jeg er også helsesøster... merkelig så mange "fagfolk" som kommer fram når det er noe som diskuteres. Det finnes gode elektrikere, det finnes dårlige - det finnes gode helsesøstere - det finnes dårlige. Man blir ikke ekspert i kraft av å være utdannet sykepleier med et års videreutdanning som helsesøster. Når det er sagt er jeg helt enig med HI faktisk. Å ikke vaksinere er som å ikke bruke verneutstyr der det er påkrevet. Hva kaller man de som ikke bruker verneutstyr? IDIOTER som kan skylde seg selv når de blir utsatt for en ulykke. Å vaksinere eller ikke vaksinere - er spørsmålet. Et av to onder. Jeg foretrekker faktisk å vaksinere, da jeg ikke kan stå ansvarlig for at mitt barn blir utsatt for smitte. Så mye peiling har jeg ikke at jeg tar sjansen på å la være. Det finnes alltid motstandere av et eller annet "regime", det betyr ikke at de som er i et så lite mindretall har rett!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #14 Skrevet 21. september 2008 Deep shit har PSYKOPATISKE trekk. Ja, jeg har faglig tyngde til å kunne si det - om noen lurer.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #15 Skrevet 21. september 2008 Men helt seriøst: Tuberkulose er dråpesmitte. Er det ikke? Hvordan kan noen påstå at hvis man bare er frisk så får man det ikke? Sjangsen er mindre selvfølgelig.... men .... er jeg helt dum eller?
Supha Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Dråpesmitte er jo det som smitter lettest. Feks forkjølelse, influensa, osv.. Tenke seg på t-banen vinterstid. Mange som hoster nyser og tar på seter, håndtak osv.. På sykehus er man ekstra utsatt siden det er syke folk der fra før. Hvis ikke vaksinene hadde virket på personalet, ville de ligget nede for telling alle mann. For det er faktisk mange med tub og annet fanteri som ligger på sykehus og som er der for å besøke familie. Skal bli artig de nærmeste årene når tubben og anent fanteri/dysenteri blusser opp hos de som ikke er vaksinert!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #17 Skrevet 21. september 2008 supa er du helt tullete eller, sitter du der og inbiller deg at du er beskytta med den prehistoriske vaksina der, lykke til, får håpe du overlever på den hjernevaska trua din. og jadda kos deg med å proppe unger fulle av gifta di!!!!!!!!
Supha Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 Du får kose deg da den dagen ungene dine blir dausjuke! Den prehistoriske vaksina virker så bra at ingen - jeg gjentar - ingen som er vaksinert fikk tub i fjor eller forfjor eller året før. Hvordan forklarer du det? Så kan du beholde den hjernevaskede ideologien din du overfører på dine stakkars små uskyldige barn for deg selv. Bare du og noen få andre idioter som utsetter barna deres ved å ikke vaksinere. Skikkelig smart....
Deep Shit Junkie Skrevet 21. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. september 2008 Herregud. Hvordan er det dere behandler Supha og meg her? Jeg er helt normal og denne tråden handler bare om at vi skal respektere hva våre helseansvarlige i landet forteller oss.
Supha Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 Bare drit i dem deep shit... man skjønner jo hvem som er idioter, som ikke vaksinerer barna sine. Stakkar unger sier jeg bare, som har sånne fanatikere til foreldre. Våre barn kan prise seg lykkelig over at de ikke havnet i "de hjemmene" der...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #21 Skrevet 21. september 2008 Idiotene som ikke vaksinerer mot Tub. kan gjøre det trygt ettersom Legeforeningen også sier at den ikke virker. http://www.tidsskriftet.no/index.php?vp_SEKS_ID=1435947
Supha Skrevet 21. september 2008 #22 Skrevet 21. september 2008 Hvorfor er ingen blitt syke som jobber på sykehus da? DET har du vel ingen forklaring på. Gidder ikke høre mer propaganda fra deg. Du får fortelle det til noen som gidder å høre!! Så sa vi takk til deg!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #23 Skrevet 21. september 2008 hei Ny anonym her. Jeg vil bare informere deg om Supha, at jeg kjenner vaksinert sykehuspersonell som har hatt tub. Hvor har du det fra at det ikke finnes?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #24 Skrevet 21. september 2008 Supha tilhører flokdyrfundamentalistene som sleiker leger og helsepersonell opp ryggen for å få skryt på helsestasjonen og for at legemiddelindustrien kan sko seg på ungen/ungene hennes. Har ikke en døyt peiling på vaksiner, men er så religiøst overbevist a hun gladelig ofrer ungene til farmaindustrien.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #25 Skrevet 21. september 2008 Merkelig lite dokumentasjon fra den kanten iallefall. Bare oppleste og vedtatte sannheter fra sykehusmiljøet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå