Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt en del vondt i halebeinet i det siste. Jeg har ikke gjort fysiske anstrengelser, eller slått meg. Kan det ha med graviditeten å gjøre? Noen som har kjnet noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det siste uka, er ca halvveis.¨

tror det har noe med svangerskapet å gjøre ja, men kjenner det ekstra godt om jeg sitter litt slapt på stolen når jeg sitter foran pc-en for lenge. Om du skjønner hva jeg mener med slapt...

kjenner det godt når jeg bøyer meg ned.

Skrevet

Jeg og har vært plaget av det... Merkelig!

Kan det være bekkenløsning???? Jeg har ikke vondt andre steder.

Skrevet

Jeg var plaget med dette under forrige svangerskap, det viste seg at bekkenet mitt hadde "låst" seg litt på høyre side. Etter et par ganger hos kiropraktor var problemet løst :)

Skrevet

når jeg har vondt i halebenet er det en låsning eller en vridning som er årsaken.

Skrevet

Jeg sitter på jobb hele dagen, og begynner å slite smått med litt vondt i korsryggen og halebeinet.

Noe man kan gjøre for å unngå dette? Noen øvelser eller sittestillinger som hjelper?

Skrevet

Så pussig at det er så mange som har vondt i halebeinet! Jeg har også det, og jeg var sikker på at det var bekkenet, men kanskje det bare "er sånn"? Blir også mye fortere sliten i ryggen nå enn tidligere (nei, ingen mage å skylde på foreløpig ;-) og mente at det måtte komme av fordi bekkenet er litt ustabilt slik at det forplanter seg oppover.

Kjenner at det passer meg udmerket om dette ikke er bekkenløsning :-D

Skrevet

Jeg har også hatt vondt i halebeinet i flere uker nå. Er først nå det begynner å gå over (uke 20). Har ikke skjønt hvorfor, men har antatt at det har hatt med graviditeten å gjøre. Siden det begynner å gå over nå, ser jeg ikke poenget med å "forske" noe mer på det. Men veldig godt å vite at flere har det slik! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...