Jenny-penny Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Jeg skal kjøpe meg noen nye støvletter, høyt skaft og lav hæl. En drøss med deilige strikkekjoler og tunikaer og masse frekke fargerike strømpebukser:) Har kjøpt meg en knæsj rød ull-kåpe som jeg er kjempe fornøyd med. Elsker høstklær jeg:)
Gjest Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg har allerede gjort et lite raid, nå gjenstår støvletter, litt elegante, halv-høy hæl. Veldig fornøyd med en strikke cardigan/kåpe fra gina tricot!
Trojan Horse Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Saueskinnstøvletter fra lille-vinkel....
OsloMor Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Støvletter svarte, ny mellomblå jeans fra Cheap monday, den superfine jakka mi fra Zaras (allerede innkjøpt), masse fine strikkejakker og strømpebukser med fine farger HM, Indiska, Fillippa K (søster som jobber med det og får rabatter;) etc. Pluss en stor og kraftig høyhalset genser i 100% ull, har ikke funnet den riktige enda, men den vil være viktig for kommende turer på lekeplassen iallefall;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 - Ull-underkjole fra vera og william - ull-strømper fra vera og william - den sorte jakka i ull fra Zara - skjerfet fra Container i grått og sort blonde - ankelstøvlettene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå